تحقق پیش‌بینی نمایش خانگی⇐مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری شد⇔یزدانی دارای سابقه مدیریت در نساجی و ترخیص کالاست!!!

مهدی یزدانی

نمایش خانگی: همان طور که ساعتی قبل در گزارشی اشاره کردیم مهدی یزدانی معاون اجرایی جشنواره هایی موسوم به جهانی فجر به عنوان جانشین مصطفی ابطحی در موسسه رسانه های تصویری منصوب شد.(اینجا را بخوانید)

محمد مهدی حیدریان در حکمی با مأموریت ایجاد تعامل در همراهی با نهضت تولید محتوا و تقویت نمایش خانگی ،توسعه فعالیت سامانه VOD ، ایجاد بازارهای جدید مکمل داخلی و خارجی و… مهدی یزدانی را به عنوان مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری منصوب کرده است.

ابتدا متن حکم حیدریان برای یزدانی را بخوانید:

جناب آقای مهدی یزدانی

نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه سینما و به استناد ماده 15 اساسنامه موسسه رسانه های تصویری به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری منصوب می شوید؛در همراهی با نهضت تولید محتوا و برنامه ریزی هدایت گر برای افزایش کمی و ارتقای کیفی تولیدات مورد نیاز شبکه نمایش خانگی اعم از فیلم داستانی و بلند،انیمیشن، فیلم کوتاه و مستند و سریال ، ساماندهی و تقویت نمایش خانگی،توسعه فعالیت های سامانه نمایش درخواستی(VOD)، ایجاد بازارهای جدید و مکمل داخلی و خارجی، تقویت فعالیت ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری، تقویت و توانمندسازی بخش خصوصی با هدف افزایش سهم در بازار پیام تصویری و ایجاد بسترسازی برای ایجاد تشکل و صنف توانمند و مسئولیت پذیر در بخش نمایش خانگی، از جمله اولویت هایی است که انتظار دارد تا با همکاری وتعامل موثر با اصناف،تشکل ها و مراکز فعال در این بخش و با جلب همکاری و حمایت نهادهای مرتبط ،انجام گیرد. توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم.

آیا مدیری با کارنامه موجهتر نبود؟

به گزارش سایت «نمایش خانگی» اگر کارنامه مدیریتی یزدانی را مرور می کنیم متوجه می شویم فارغ از سابقه کوتاه مدتش در مدیریت موسسه رسانه های تصویری در دهه هشتاد وی که از دهه ۶۰ وارد سیکل مدیریتی شده و همچنان در این سیکل حضور دارد تجربه مدیریتها یا معاونتهایی کاملا بی ربط به یکدیگر را در کارنامه دارد.

به عنوان مثال در کارنامه یزدانی هم عضویت در هیأت مدیره صندوق اعتباری هنرمندان به چشم میخورد و هم مدیرعاملی شرکتهایی در حیطه نساجی به نامهای «مه نخ» و «ناز نخ»!!! ایشان هم خزانه‌داری فارابی را در کارنامه دارد و هم مدیرعاملی شرکتی به نام «آریا» که در امارات متحده عربی ثبت شده و گویا در فیلد گردشگری فعالیت میکند!!!

مهدی یزدانی در سالهای اخیر هم علاوه بر معاونت اداری-مالی بنیاد رودکی رییس هیأت مدیره شرکتهایی مانند مهرتاب و آرشام بوده که اولی در زمینه نساجی و دومی در زمینه ترخیص کالا از گمرک فعالیت دارد!!!

اینکه چطور میشود نام چنین گزینه ای به مدیریت در موسسه رسانه های تصویری که دولتی ترین ساختار مرتبط با نمایش خانگی است میرسد جای پرسش دارد؟

 

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید