کارگردان «عاشقانه» هم ادامه داستان را لو داد و هم از گیرهای الکی ارشاد به پوشش بانوان گفت!

منوچهر هادی-سریال عاشقانه

نمایش خانگی: منوچهر هادی کارگردان سینما که چند ماهی می شود با سریال «عاشقانه» به شبکه خانگی آمده تا اینجا هشت قسمت از سریال را به شبکه خانگی ارائه کرده است و تا حدود زیادی هم در جلب مخاطب موفق بوده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» مشکلات مالی پیش آمده در مسیر تولید این سریال و همچنین مشکلات پیرامون ممیزی از جمله مباحثی است که منوچهر هادی در گفتگویی با «تماشاگران امروز» درباره آنها حرف زده است و البته در جایی از گفتگو هم ناخواسته ادامه داستان را لو داده است.

هادی درباره ممیزیهای وارده به سریال به خاطر پوشش بازیگران زن با اشاره به سریال «شهرزاد» بیان داشت: به من گیر الکی دادند. با دوستان ارشاد هم بحث کردم و گفتم الگوی من همان سریال قبلی شبکه نمایش خانگی بوده که در آن هم برجستگی بدن خانمها و هم کل مو و گوش و گوشواره مشخص بود. آنها گفتند ما بخاطر همان سریال به مشکل خوردیم برای همین سخت می گیریم. ای کاش همان روز اول به ما می گفتند یا ای کاش یک ناظر کیفی به ما میدادند که سرصحنه میگفت کجای کار ایراد دارد.

این کارگردان درباره مشکلات مالی پیش آمده در «عاشقانه» بیان داشت: مشکلاتی که ما داشتیم مشکلاتی بود که ممکن بود در هر کاری پیش بیاید. هیچ شخص خاصی هم در آن موثر نبود. نه تهیه کنده و نه سرمایه گذار اما ارتباط موثر میان اینها برقرار نمیشد مثل زوجی که هر دو آدمهای خوبی هستند اما با هم هماهنگ نمی شوند… خیلی ها بخش عمده ای از دستمزدشان را نگفتند و سعی کردند کار را درست راه بیندازند.

یکی از جلوه های «عاشقانه» زرق و برقی است که در پوشش و محیط زندگی کاراکترهای آن وجود دارد؛ زرق و برقی که باعث شده بسیاری آن را گرته برداری از سریالهای ترک «جم» بدانند. منوچهر هادی وقتی درباره این زرق و برق طرف پرسش قرار گرفته ناخودآگاه ادامه داستان را لو داده است. هادی گفت: ما سعی کردیم رویاهای مردم را به آنها بدهیم. کاری که در سینمای هند و ترکیه می کنند البته با دغدغه ها و عاشقانه های خانواده ایرانی. احساس کردیم که مردم خسته شدند این قدر در فیلمها فقر دیدند.

وی ادامه داد: البته همین بچه ها هم در ادامه قصه ورشکست می شوند و گرفتار مشکلاتی می گردند اما مردم دوست دارند لباس و ماشین خوب ببینند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید