با حضور گلزار، هومن سیدی و سارا رسول‌زاده⇐سکانس پایانی «عاشقانه» مقابل دوربین می‌رود+توضیحات کارگردان «عاشقانه» درباره یک غافلگیری

عاشقانه

نمایش خانگی: کارگردان «عاشقانه» از فیلمبرداری سکانس پایانی این مجموعه در روزهای پیش رو خبر داد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» منوچهر هادی کارگردان مجموعه «عاشقانه» درباره وضعیت فیلمبرداری این پروژه گفت: طی یکی دو روز گذشته قسمت‌های مربوط به حسین یاری، فرزاد فرزین و ساره بیات در این پروژه فیلمبرداری شد و این سه بازیگر نیز بازی شان به طور کامل به پایان رسید. تا آخرین روز فیلمبرداری بازی محمدرضا گلزار، هومن سیدی و سارا رسول زاده ادامه خواهد داشت و سکانس پایانی نیز با حضور این بازیگران مقابل دوربین خواهد رفت.

وی افزود: پس از وقفه کوتاهی که در فیلمبرداری به وجود آمد خوشبختانه با همراهی صمیمانه بازیگران، سرمایه گذاران و عوامل پشت دوربین، این وقفه جبران شد و در نهایت مشکلی نیز برای توزیع قسمت‌های آینده مجموعه وجود نخواهد داشت.

هادی در پایان گفت: تمامی عوامل پروژه «عاشقانه» تلاش کردند تا اثری درخور مخاطب تولید کنند و خوشبختانه با بازخوردهایی که تاکنون نسبت به مجموعه داشتیم اکثر مخاطبان از محتوا و بازی بازیگران رضایت کامل داشتند که این جای خوشحالی دارد. با این حال امیدوارم مخاطبان تا قسمت پایانی «عاشقانه» همراه ما باشند و از اتفاقات غافلگیر کننده‌ای که تا قسمت ١٥ مجموعه رخ می‌دهد لذت ببرند.

محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، فرزاد فرزین، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل اللهی، علیرضا سوزنچی، علیرضا زمانی نسب، (با هنرمندی) حسین یاری، پانته آ. بهرام، مسعود رایگان و هومن سیدی، (با حضور افتخاری) یکتا ناصر و (با معرفی) سارا رسول زاده و (با حضور) مهناز افشار در نقش گیسو بازیگران اصلی «عاشقانه» هستند.

هومن کبیری و مهدی گلستانه تهیه کنندگان و محمدرضا نادری و میلاد علینقی سرمایه گذاران این مجموعه هستند.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید