محصولی ویژه ماشین بازان محترم⇐«گاراژ ٨٨٨» از چهارشنبه در شبکه خانگی+فیلم

گاراژ 888

نمایش خانگی: بالاخره انتظارها به سر رسيد و بعد از مراحل فني طولاني مجموعه تفریحی-آموزشی «گاراژ ٨٨٨» از روز چهارشنبه 20 اردیبهشت از طریق موسسه تصویرگسترپاسارگاد در تمامي مراكز پخش در اختيار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در هر قسمت این مجموعه یکی از سلبریتی های مطرح سوار بر خودرویی مدرن با کیفیت کار خودرو و قابلیتهای آن آشنا میشود.

سامان مقدم تهيه كننده و سام كلانتري كارگردان درباره اين مجموعه گفتند: «گاراژ ٨٨٨» با سرمايه گذاري بخش خصوصي و بدون کمک گرفتن از حامی مالی توليد شد و الان خوشحاليم كه با مجموعه اي جذاب و هيجان انگيز كه به شعور مخاطبش احترام ميگذارد به خانه هاي مردم مي آييم…ما همگي اميدواريم مردم عزيزمان با خريد  دي وي دي هاي قانوني «گاراژ٨٨٨» در كار خيري كه قرار است با بخشي از فروش اين مجموعه انجام بگيرد سهيم باشند.

فرزاد پاک، تهیه کننده اجرایی «گاراژ888» خبر از طراحی کمپینی با نام هشتگ#خيابان_پيست_نيست داد و گفت : سعي داریم با همراه کردن مردم عزیز با این کمپین، سهمی کوچک در کاهش سوانح رانندگی و ارتقای فرهنگ ترافیکی داشته باشیم.

به گفته سرمايه گذاران اين پروژه نيما طبيبي و نيوشا طبيبي پنج درصد از فروش اين مجموعه قرار است به خانواده هاي كم بضاعتي داده شود كه سرپرستشان را در سوانح رانندگي از دست داده اند… لازم به ذكر است مجموعه فوق از توليدات «تنجرين پيكچرز» در ايران بوده و پخش آن توسط شركت تصوير گستر پاسارگاد انجام ميگيرد.

برای دیدن تیزر این مجموعه مفرح اینجا را ببینید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید