با حضور شقایق دهقان، مهراب قاسم‌خانی و با طراحی مراحل طاقت‌فرسا⇐فصل دوم «رالی ایرانی» فروردین96 کلید می‌خورد

مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان

نمایش خانگی: «رالی ایرانی» مسابقه‌ای با حضور چهره‌های سینمایی بود که اولین فصل آن در سال ۱۳۹۲ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فصل اول این مجموعه در شش قسمت ساخته و روی سه دی‌.وی‌.دی ارائه شد که در آن، سه گروه دو نفره با حضور محمدرضا فروتن و سیروان خسروی، الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری و سحر ولدبیگی و نیما فلاح همراه با اجرای فرزاد حسنی رقابت کردند و در نهایت سحر ولدبیگی و نیما فلاح برنده شدند.

سه سال بعد از تولید و عرضه فصل اول «رالی ایرانی» حالا آرش معیریان کارگردان آن در گفتگو با «ایسنا» از حضور شقایق دهقان و مهراب قاسم‌خانی به‌عنوان زوج هنری در فصل دوم این مجموعه خبر داد. آرش معیریان درباره تولید سری دوم این مسابقه، توضیح داد: فصل اول «رالی ایرانی» در سال ۱۳۹۲ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و حالا پس از گذشت چهار سال، قرار است فصل دوم آن از ۲۶ فروردین‌ماه ۱۳۹۶ کلید بخورد.

این کارگردان با بیان این‌که عرضه این مسابقه در تابستان ۹۶ در قالب هفت دی‌.وی.دی خواهد بود، درباره شرکت‌کنندگان در این مسابقه توضیح داد: شرکت‌کنندگان این فصل نیز از میان چهره‌های سینمایی خواهند بود. مراحل طاقت‌فرسایی برای این مسابقه طراحی شده است که با آنچه در قسمت اول آن دیده شده، متفاوت خواهد بود و در حال حاضر نیز حضور شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی در این مجموعه قطعی شده است.

او درباره شرایط مسابقه نیز گفت: شرایط سخت مسابقه، بازیگران را مردد می‌کند، چون بازیگران باید استفاده از بعضی از ابزار فنی لازم در فیلم را از جمله تجربه کمپینگ، کوهنوردی، رانندگی در شرایط سخت، اسب‌سواری، آمادگی برای پرواز با هلی‌کوپتر و پاراگلایدر و البته شنا و غواصی را بیاموزند. به همین جهت شرایط حضور در این فیلم برای هر فردی می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. البته بازیگران زیادی علاقه‌مند به حضور در این رقابت هستند، اما عده‌ای تصور می‌کنند هرگز به خط پایان نمی‌رسند. هر بازیگر باید هم‌گروهی خود را از میان بازیگران و هنرمندان خودش انتخاب کند.

او سپس درباره مدت زمان برگزاری مسابقه یادآوری کرد: این مسابقه در ۷۷ ساعت در سه مرحله ۳۰ ساعت، ۲۵ ساعت و ۲۲ ساعته برگزار می‌شود و از میان گروه‌های بازیگران، فقط دو تا سه گروه به مرحله پایانی رقابت خواهند رسید و فقط گروه‌هایی به جایزه بزرگ نقدی مسابقه می‌رسند که در ۷۷ ساعت به نقطه پایانی برسند.

معیریان درباره جوایز برگزیدگان در «رالی ایرانی» نیز گفت: در «رالی ایرانی ۱» جایزه نقدی ۲۰ میلیون تومان بود که در فصل دوم افزایش خواهد یافت.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید