با دریافت اسکار رخ داد⇐بالا رفتن میزان دانلود و تقاضای خرید برای نسخه خانگی «فروشنده»

فروشنده

نمایش خانگی: فیلم «فروشنده» حدودا یک ماه ونیم قبل و بعد از تأخیری که به دلیل انتشار نسخه بازبینی ارشاد آن در بازار قاچاق ایجاد شد، از طریق موسسه تصویرگسترپاسارگاد به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» از همان ساعات ابتدایی عرضه، «فروشنده» در شمار آثار پرمخاطب شبکه خانگی قرار گرفت و طیفهای مختلف مخاطبان از نوجوانان تا میانسالان و پیرمردها و پیرزنهایی که درباره موفقیت فیلم در کن شنیده بودند برای خرید آن اقدام کردند.

به موازات خرید نسخه های قانونی به مانند همه آثار عرضه شده در شبکه خانگی فقط کسری از شبانه روز کافی بود تا هزاران سایت به آپلود و عرضه فیلم بپردازند اما خوشبختانه تهدیدات قانونی تصویرگسترپاسارگاد پیش از عرضه فیلم موجب شد بسیاری از این سایتها شرایط خرید قانونی و آنلاین «فروشنده» را فراهم کنند.

حالا در فاصله حدودا دوازده ساعته ای که از موفقیت «فروشنده» در اسکار و دریافت اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان گذشته یک بار دیگر با اقبال مخاطبان برای تهیه این فیلم مواجه هستیم.

گزارشهای میدانی رسیده به «نمایش خانگی» حکایت از آن دارد که ویدیوکلوبهای مطرح پایتخت مواجه شده‌اند با علاقمندان فراوانی که هنوز فیلم را ندیده اند و برای تهیه فیلم به ویدیوکلوب مراجعه کرده‌اند.

واکاوی در فضای مجازی هم حکایت از آن دارد مجددا حجم دانلود اینترنتی فیلم بالا رفته است و اکنون بیشتر از یک میلیون و نیم سایت فیلم را برای دانلود عرضه کرده اند که در این بین کم هم نیستند سایتهای غیرمجاز.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید