اولین سریال انتخاباتی شبکه خانگی در آستانه انتخابات 96 می‌آید+عکس

عالیجناب

نمایش خانگی: اولین سریال سیاسی شبکه خانگی با عنوان «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 96 به شبکه خانگی خواهد آمد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» مسعود ردایی تهیه کننده این سریال با اعلام این خبر به «فارس» گفت: مجوز نمایش تمامی قسمت‌های این سریال توسط سازمان سینمایی صادر شده است. قصد اولیه ما عرضه سریال در بهمن ماه بود اما با مذاکراتی که با پخش کننده سریال داشتیم به این نتیجه رسیدم که با توجه به موضوعیت محوری سریال که رقابت انتخاباتی کاندیداها را در بر می‌گیرد و همچنین فضای آن روزهای نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری، بهترین زمان توزیع اثر در شبکه نمایش خانگی، بعد از عید نوروز 96 و در هفته اول اردیبهشت است.

فصل اول «عالیحناب» 6 قسمت است و سعید آقاخانی، امیر آقایی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی،بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، آزاده صمدی، احسان کرمی، نازنین کریمی، صالح میرزاآقایی، مهتاج نجومی، پریوش نظریه و حسین یاری بازیگران اصلی آن هستند.

داستان «عالیجناب» درباره «دکتر احمد ملک» است؛ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری که با حذف رقیب خود «مهندس صفاریان» به ریاست جمهوری می رسد اما در تلاش برای امضای معاهده ای مهم بر سر دوراهی عجیبی قرار میگیرد؛ ملک باید بین حفظ امنیت خانواده و امضای معاهده یکی را انتخاب کند.
سایر عوامل «عالیجناب» عبارتند از:

سام قریبیان (نویسنده و کارگردان)، مرتضی هدایی (مدیر فیلمبرداری)، بهرام دهقانی (تدوین)، ایمان امیدواری (طراح گریم)، ایرج شهزادی (مدیر صدابرداری)،شورا کریمی (موسیقی)، سیامک کاری نژاد (طراح صحنه)، مهناز غنی (طراح لباس)، میثم کائد (مدیرتولید)، عادل معصومیان (مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان)، حبیب مجیدی (عکاس)، جمشید خندان (منشی صحنه) و مسعود ردائی (تهیه کننده)

عالیجناب
عالیجناب

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید