«گشت2»، «…آلبالو» و «هفت ماهگی» پرفروش‌تر از «عاشقانه»/«قاب سینما» مورد توجه پیگیران سینمای روز ایران/«گیتا» و «افسونگر» توجهی برنینگیختند

ویدیوکلوب-شبکه خانگی

نمایش خانگی: اقبالی نسبی که در همه هفته های عرضه سریال «عاشقانه» به این سریال وجود داشته در هفته های اخیر کاهش یافته است که یک دلیل آن وقفه هایی بود که در عرضه هفتگی سریال به وجود آمد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» هرچند این وقفه ها بناست حل شود و این سریال دیگر هفتگی به شبکه خانگی بیاید اما رقابتی که میان این سریال و کمدیهای «گشت2»، «50 کیلو آلبالو» و حتی ملودرام «هفت ماهگی» شکل گرفت کفه فروش را با اختلافی نزدیک به نفع سه فیلم رقیب برگرداند.

مخاطبان که بعد از مدتها کمدیهای پرسروصدایی مانند «گشت2» و «…آلبالو» را در شبکه خانگی یافتند به آنها روی خوش نشان دادند و از آن سو ملودرام «هفت ماهگی» با بازی باران کوثری و حامد بهداد هم جزو آثار مقبول مخاطبان در هفته های اخیر بوده است.

موزیکال «سلام بمبئی» از دیگر آثار پرمخاطب شبکه خانگی در هفته های گذشته بوده است. فروش «نیمه شب اتفاق افتاد» هم متوسط بوده است.

مجله تصویری «قاب سینما» که اولین قسمتش به شبکه خانگی آمد جزو معدود مجلات تفریحی-آموزشی شبکه خانگی است که مخاطبان جدی علاقمند به پیگیری سینما و حواشی آن بهش روی خوش نشان داده اند و این ژورنال تصویری توانسته از همین اولین قسمت فروشی خوب داشته باشد.

دو ملودرام «گیتا» و «افسونگر» اما چنان که باید مورد توجه قرار نگرفتند؛ یک دلیل این امر میتواند بی علاقگی مخاطبان به مضمون نه چندان دست اول آثار باشد. وضعیت «ما همه گناهکاریم» هم تفاوت چندانی با دو فیلم مذکور ندارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید