کپی «اخراجیها» با بانوی رزمی‌کار(!!) به شبکه خانگی رسید+عکس

چهار اصفهونی در بغداد

نمایش خانگی: هرچند بسیاری از مخاطبان کمدی-جنگی پرفروش «اخراجیها»ی مسعود ده نمکی را کپی برداری از «لیلی با من است» کمال تبریزی می دانستند اما موفقیت «اخراجیها» موجب آن شد که شوخی با فضای جبهه و جنگ در سینما و به خصوص تلویزیون گستردگی بیشتری پیدا کند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» از جمله آثار سینمایی که با حال و هوای «اخراجیها» ساخته شده «چهار اصفهونی در بغداد» است؛ فیلمی که محمدرضا ممتازواحد به تهیه کنندگی داریوش باباییان آن را ساخته است.

«چهار اصفهونی در بغداد» که به تازگی از طریق موسسه هنراول با همکاری سینما24 به شبکه خانگی آمده درباره حضور توأم با طنازی چهار اصفهونی در جبهه جنگ است و جالب اینجاست که برخلاف «اخراجیها» در اینجا یک کاراکتر زن با بازی نسرین مقانلو هم در خط مقدم جبهه حضور می یابد؛ زنی رزمی کار که تواناییهای رزمی اش به وی کمک میکند برای نجات همسرش از دست قوای بعثی!

کیفیت ساختاری «چهار اصفهونی در بغداد» چندان قابل قبول نیست و بیشتر از مدیوم سینما حال و هوای آثار تلویزیونی را تداعی میکند اما حضور اکبر عبدی در رأس بازیگران و بداهه پردازیهایش باعث شده تماشای فیلم آزاردهنده هم نباشد.

به جز اکبر عبدی، ارژنگ امیرفضلی، قاسم زارع، محمود مقامی و سیروس کهوری نژاد دیگر بازیگران «اخراجیها» هستند که در «چهار اصفهونی در بغداد» هم ایفای نقش داشته اند.

امیراحسان فدایی خواننده ای که گفته میشود پسرخوانده ایرج است و به واسطه همخوانی با وی در کانون توجه قرار گرفته و همچنین جعفر دهقان دیگر بازیگران این فیلم هستند.

چهار اصفهونی در بغداد
چهار اصفهونی در بغداد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید