کارگردان «معمای شاه» به‌دنبال ساخت سریالی اقتباسی برای شبکه خانگی

محمدرضا ورزی

نمایش خانگی: محمدرضا ورزی کارگردان جوانی که اغلب تجربیاتش در تلویزیون و ساخت سریالهایی تاریخی همچون «عمارت فرنگی»، «تبریز در مه» و «سالهای مشروطه» بوده است سال گذشته سریال «معمای شاه» را روی آنتن داشت که پخش اش انتقادات مختلفی را موجب شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» ورزی که یک فیلم آماده اکران به نام «قصه عشق پدرم» را هم در کارنامه دارد در تازه ترین گفتگویش از طرح سریالی گفته که علاقه داشته آن را برای شبکه خانگی بسازد.

محمدرضا ورزی با اشاره به طرحی که برای کار در شبکه خانگی داشته است به «فرهنگ نیوز» گفت: طرح سریالی را برای شبکه خانگی داشتم در مایه های ملودرام. این سریال  اقتباسی بود از رمانی نوشته خودم که زمانی بدم نمی آمد بسازمش اما درگیریهای کاری در سریال سازی برای تلویزیون اجازه ای کار را به من نداد.

ورزی که علاقه ای به افشای نام رمانش نشان نداد، خاطرنشان ساخت: هنوز هم طرح آن سریال جزو الویتهای کاری ام است و اگر شرایطش فراهم شود شاید این سریال را بسازم. سریال از آن دست کارهایی است که فکر می کنم بتواند از همان قسمتهای ابتدایی مخاطب را به خود جلب کند و آن قدر تعلیق برانگیز هست که تا انتها او را به دنبال خود بکشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید