کارگردان سریال خانگی “دل” متذکر شد⇐کسانی‌که توصیه می‌کنند سریالها متوقف شود، آیا تمهیدی برای معیشت فعالان این حرفه در نظر گرفته‌اند؟/دولتمردان که هیچ مسئولیتی جز توصیه به زدن ماسک ندارند، که آن را هم باید خودمان خریداری کنیم!!/عموم هنرمندان چاره‌ای ندارند جز اینکه برای گذران زندگی و معیشتشان در این شرایط هولناک جان خودشان را به خطر بیندازند و کار کنند!!

منوچهر+هادی
منوچهر+هادی

نمایش خانگی: افزایش شیوع کرونا از یک سو با افزایش موارد مبتلایان به کرونا سرصحنه فیلمها و سریالها مواجه شده و از سوی دیگر فقدان حمایتهای معیشتی از فعالان سینما و شبکه خانگی باعث شده چاره ای نداشته باشند جز ادامه کار حتی در دوران قرمز کرونا.
به گزارش نمایش خانگی منوچهر هادی کارگردان سریالهای «دل» و «عاشقانه» که این روزها مشغول ساخت سریال «گیسو» برای شبکه نمایش خانگی است ـ در یادداشتی نوشته است: از گوشه و کنار صحبت از تعطیلی پروژه‌های سینمایی، نمایش خانگی و تلویزیونی می‌شود، به بهانه دلسوزی و نگرانی برای اهالی فیلم و سریال؛ کسانی‌که توصیه می‌کنند سریال ها متوقف شود، آیا تمهیدی برای معیشت اهالی سینما و … هم در نظر گرفته‌اند؟
این کارگردان ادامه داد: فکر می‌کنید ما نگران جان و سلامتی خود نیستیم؟ آیا از سینماگران اگر کسی مبتلا به کرونا شده و یا از دنیا رفته او را به زور سرکار آورده‌اند یا تهدید شده‌اند؟ همه این عزیزان عقل و شعور دارند و به خواست و میل خودشان هست که کار می‌کنند و اکثر آن ها مجبورند برای گذران زندگی و معیشتشان در این شرایط هولناک جان خودشان را به خطر بیندازند و کار کنند.
هادی در ادامه آورده است: عزیران دلسوز! اول مسایل مالی هنرمندان حوزه تصویر را حل کنید بعد پیشنهاد تعطیلی پروژه‌ها را بدهید؛ البته که این وظیفه دولت و مسئولان است، ولی از آنجا که ایشان هیچ مسئولیتی جز توصیه به زدن ماسک ندارند، که آن را هم باید خودمان خریداری کنیم بی خیالشان می‌شویم، یعنی شده‌ایم، مدت‌هاست. پس ما را به حال خودمان بگذارید، اگر هم عمرمان به دنیا نبود، نبود مگر مهم است؟
این کارگردان تاکید کرد: توصیه من در این شرایط این است که همه ما باید موارد بهداشتی را رعایت کنیم و به کار و حرفه خودمان ادامه بدهیم، مگر کسانی که نیاز مالی ندارند و کار نکردنشان باعث بیکاری جماعتی نمی‌شود. ظاهرا باید با این شرایط زندگی کرد. به امید ریشه کن شدن این بیماری منحوس و سلامتی همه انسان‌های مبتلا به کرونا. خدا حافظمان باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید