پیمانکاری توامان رامبد جوان برای تلویزیون و شبکه خانگی؟؟!!

رامبد+جوان+نگار+جواهریان
رامبد+جوان+نگار+جواهریان

نمایش خانگی: درحالی که به تازگی خبر تولید فصل تازه “خندوانه” برای تلویزیون از سوی رامبد جوان اعلام شد حالا خبر رسیده رامبد جوان بناست مجموعه‌ای با عنوان “مردم معمولی” را هم برای سامانه ویدیوی درخواستی فیلیمو تولید کند.

به گزارش نمایش خانگی و به نقل از روزنامه فرهیختگان، همین چند روز پیش بود که رامبد جوان از پیش‌تولید فصل جدید خندوانه گفت اما تاریخ پخش آن را عنوان نکرد. البته که وقتی سری ششم این برنامه به پایان رسید، مخاطبان می‌دانستند که به این زودی‌ها نباید منتظر فصل جدید آن باشند. مخصوصا آنکه جوان، عنوان کرده بود نیاز به استراحت دارد. آخرین قسمت فصل ششم، 16 فروردین 98 روی آنتن رفت. پس از آن‌هم ماه رمضان بود و به فاصله چند ماه بعدش هم محرم و صفر از راه رسید. مخاطبانی که منتظر بودند تا خندوانه جدید را در یلدای 98 مشاهده کنند، با این خبر بدرقه شدند که خندوانه جدید، چند روز قبل از نوروز 99 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. گروه برای پخش در این زمان، حتی وارد پیش‌تولید هم شد و درست در زمانی که قصد داشتند تا فصل جدید را کلید بزنند، سروکله کرونا پیدا شد و تولید برنامه، بالکل منتفی شد. البته که با فروکش کردن تب موج اول، زمزمه‌های تولید خندوانه بار دیگر به گوش رسید که هیچ‌گاه عملیاتی نشد. گروه با توجه به مشکل تنفسی که رامبد جوان با آن مواجه است، عنوان کردند که در زمان مناسبی، میهمان خانه‌های مردم می‌شوند.

فصل هفتم خندوانه قرار است از اواخر بهمن‌ماه امسال روی آنتن شبکه نسیم برود. فصلی که قرار است در کنار عروسک جناب‌خان و آیتم‌های موفق سری‌های قبلی، در لوکیشن و استودیویی جدید، یک رونمایی از چند آیتم دیگر هم داشته باشد که حکم غافلگیری این فصل خندوانه را دارد.  بنابراین مخاطبانی که آماده بودند تا خندوانه جدید را در شب یلدای امسال تماشا کنند، باید حدود پنجاه روز دیگر منتظر بمانند تا فصل هفتم این برنامه را ببینند.

به جز این رامبد جوان این روزها علاوه‌بر خندوانه، مشغول تولید یک مجموعه جدید به نام «مردم معمولی» است. این مجموعه که قرار است در 100 قسمت تولید و پخش شود، این روزها مرحله پیش‌تولید خود را سپری کرده و قرار است اواخر بهمن‌ماه امسال به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شود.

همه می‌دانیم که ساخت برنامه روتینی مانند خندوانه چه مصائب و دشواری‌هایی به همراه دارد اما خیلی جالب است که بدانید مرحله تولید و ضبط «خندوانه» و «مردم معمولی» با هم در یک زمان صورت می‌گیرد و رامبد جوان برای نخستین‌بار در طول ضبط خندوانه، پروژه دیگری را هم در دست تولید دارد. جالب آنکه هر دو برنامه هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید قرار دارند و هردوی آنها در بهمن ماه کلید می‌خورند و اواخر بهمن هم به صورت مشترک روی آنتن و فضای مجازی می‌روند.  هر دو گروه، این روزها به صورت چراغ‌خاموش مشغول فعالیت هستند تا بمب غافلگیرانه خود در تلویزیون و وی‌اودی را در اواخر بهمن منفجر کنند.

خبری که از «مردم معمولی» به دست ما رسیده بر آن است که با کار شلوغ و پربازیگری مواجه هستیم که فقط یکی از کاراکترهای آن، یک زوج افغان هستند که برخلاف نمایشی که تاکنون از افغان‌ها در تلویزیون و سینمای ما شده، این زوج در مقام یک روشنفکر، در یک کافه‌گالری حضور دارند و کلی اتفاق‌های جالب و بامزه برای آنها و افرادی که به این مکان مراجعه می‌کنند رخ می‌دهد که چاشنی این برنامه خواهد بود. البته در کلیت سریال با چند خواننده هم روبه‌رو هستیم که فضای مهیج‌تری را برای مخاطبان رقم می‌زنند. 

بنابراین رامبد جوان در این 641 روزی که از پخش خندوانه دور بوده، چندان هم بیکار نبوده و حالا قرار است در کنار اتفاق‌های جدیدی که در خندوانه دنبال می‌کند به یک برنامه جدید و پرمخاطب، این‌بار در بستر اینترنت روی بیاورد. این چهره که تاکنون در تلویزیون و سینما به افتخارها و رکوردهای کم‌نظیری دست یافته، حالا قرار است شانس خود را به صورتی جدی در پلتفرم‌ اینترنتی بیازماید تا با اقبال در این مدیوم، به یک رکورد شگفت‌انگیز برای خود دست یابد.

جوان که تاکنون دو بار در «شام ایرانی» و «کوچه مروارید»، تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را داشته، حالا می‌خواهد برای نخستین‌بار با «مردم معمولی»، قدم در این وادی بگذارد آن‌هم در مقام کارگردان و اینکه بتواند موفق شود یا نه را زمان معلوم خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید