پیش به سوی یک یک کمدی-حرمسرایی؟؟/ بهرام رادان شد ناصرالدین‌شاه سریال تازه حسن فتحی!/بابک حمیدیان، ملیجک است و شبنم مقدمی، مهدعلیا و بازیگر جیران هم…

بهرام+رادان+بابک+حمیدیان+شبنم+مقدمی+جیران
بهرام+رادان+بابک+حمیدیان+شبنم+مقدمی+جیران

 

نمایش خانگی/مهناز خدادوست: حسن فتحی بعد از فراغت از تولید “مست عشق” به سراغ ساخت دومین سریال خانگی خود خواهد رفت؛ سریالی حرمسرایی به نام “جیران” با محوریت زندگی سوگلی ناصرالدین‌شاه! سریالی که ترکیب بازیگرانش حکایت دارد از تولید یک کمدی-حرمسرایی مفرح.

هرچند هنوز به‌طور رسمی هیچ اطلاعاتی درباره تیم بازیگران “جیران” اعلام نشده ولی داده‌های نمایش خانگی حکایت دارد از آن که بهرام رادان بناست نقش ناصرالدین‌شاه را بازی کند.

رادان که اخیرا فیلم کم‌فروش “سونامی” را روی پرده داشت دقیقا بعد از “سنتوری”، هیچ نقش یک آسی رو نکرده و بر این اساس حضورش در یک سریال تاریخی و آن هم در نقش ناصرالدین‌شاه به‌شدت پرریسک خواهد بود.

همین قدر بدانید که پیشتر این امثال ایرج راد و عزت انتظامی بوده‌اند که در آثاری همچون‌ “امیرکبیر” و “کمال‌الملک” نقش این شاه قاجار را ایفا کرده بودند و حالا رادان بناست ناصرالدین‌شاه شود!

تنها تجربه تاریخی که از رادان به یاد داریم فیلم پرهزینه فاخر دولت احمدی‌نژاد “راه آبی ابریشم” بود که در آنجا هم بازی رادان دربرابر رضا کیانیان، پیام دهکردی و محسن حسینی چنان که باید جلوه نکرد.

در سریال “جیران”، بابک حمیدیان گزینه اصلی ایفای نقش ملیجک ناصرالدین‌شاه است و شبنم مقدمی نیز بازیگر مهدعلیا مادر ناصرالدین‌شاه خواهد بود. گزینه بازی نقش اصلی زن که جیران باشد هم پریناز ایزدیار است.

یک دیدگاه

  1. حیفه بهرام رادان?.حس میکنم با این سریال عاشقونه قراره تمام کشور به باد دهی ها و حرمسرا راه انداختن ها و کشتن امیر کبیر به فراموشی سپرده بشه و از ناصرالدین شاه تصویر یه عاشق(نه هوس باز) تو ذهنامون شکل بگیره☹به نظرم سوژه ای عاشقانه بهتری هم تو تاریخ ما وجود داشت …خسرو وشیرین…لیلی و مجنون…سودابه و سیاوش…و…البته شاید قصه اونقدری خوب باشه و خوب کار شده باشه که حتی من هم نسبت بهش نظرم تغییر کنه ولی خب اخه ناصرالدین وعشق؟!?

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید