واهمه از تهیه‌کننده محبوب مدیران تلویزیون؟؟؟⇐حذف گفتگوی تهیه‌کننده «شهرزاد» از خروجی رسانه اصولگرا!

محمد-امامی-حمید-فرخ-نژاد

نمایش خانگی: دو روز قبل و در واکنش به انتشار خبری با تیتر «تهیه کننده شهرزاد متواری شد» در رسانه ای منسوب به یک تهیه‌کننده تلویزیون، محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» گفتگویی تفصیلی با یک خبرگزاری اصولگرا انجام داد و در این گفتگو به صراحت هم درباره حضور خود در کشور سخن گفت و هم به انتقاد از روزنامه ای پرداخت که آن تیتر را منتشر کرده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» گفتگوی امامی هرچند باعث این شد که روزنامه موردنظر هم مطلب مربوط به تیتر حاشیه برانگیز را از خروجی مجازی خود حذف کند اما ساعاتی بعد اصل گفتگوی امامی هم از خبرگزاری اصولگرای مورد بحث حذف شد!!!

آیا اینکه گفتگوی تهیه کننده «شهرزاد» نه تعدیل که کلا حذف شده است می‌تواند ریشه داشته باشد در انتقادات تند و تیزی که امامی از یک تهیه کننده محبوب مدیران تلویزیون و رسانه اش داشته است؟

امامی از این گفته بود که گرداننده این رسانه که خود از تهیه کنندگان محبوب مدیران تلویزیون است علیرغم حمایتهای مدیران رسانه ملی و صرف بودجه های هنگفت نتوانسته در حیطه تولید سریال به موفقیتی دست یابد و از همین روست که تصمیم گرفته با زیر سوال بردن دست اندرکاران تولید سریال «شهرزاد» حاشیه سازی کند.

آنچه امامی درباره تهیه کننده مذکور گفته پربیراه نیست چون این تهیه کننده نه فقط در تلویزیون که در سینما هم علیرغم صرف حمایتهای ویژه ای که برای تولیدات ارگانی اش صورت گرفته است مرتب شکست خورده است.

فقط کافیست نگاهی داشته باشیم به آمار فروش دو فیلم متاخر این تهیه کننده با نامهای «ماهی سیاه کوچولو» و «هیهات» که فروش آنها روی هم به 200 میلیون تومان هم نرسید(!!!) آن هم در شرایطی که بودجه یکی را انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس داده بود و بودجه دیگری را سازمان هنری-رسانه ای اوج.

به این بیفزایید عدم موفقیت در ارتباط گرفتن با مخاطبان حرفه ای سینما در رسانه متبوع این تهیه کننده را. این رسانه هم که در مدت انتشارش مدام تیم تحریریه اش تغییر پیدا کرده در مدت انتشارش هرگز نتوانسته جریان سازی راهبردی در سینما یا تلویزیون داشته باشد و به همین دلیل وارد سبد مخاطبان جدی سینما نشده است.

در این شرایط آیا حذف گفتگوی انتقادی یک تهیه کننده شبکه خانگی از رسانه ای اصولگرا دلیلی به جز افشاگری مستقیم درباره یک تهیه کننده تلویزیون دارد؟

برای خواندن متن گفتگوی حذف شده از رسانه مرجع محمد امامی اینجا را ببینید.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید