همه چیز درباره مجموعه 100 قسمتی «دیرین دیرین» که بناست به شبکه خانگی بیاید+عکس

دیرین دیرین

نمایش خانگی/مهدی فلاح صابر: هفته گذشته بود که خبر صدور پروانه نمایش مجموعه خانگی «دیرین دیرین» از سوی سازمان سینمایی منتشر شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» از آنجا که «دیرین دیرین» را به عنوان مجموعه انیمیشن هایی با زمانی کاملا کوتاه می شناسیم عرضه نسخه خانگی این سریال کمی پرسش برانگیز بود.

محمد ابوالحسنی تهیه کننده «دیرین دیرین» در گفتگو با «نمایش خانگی» درباره نسخه خانگی این سریال گفت: این مجموعه 100 قسمتی بوده و اختصاصا به مسئله سلامت میپردازد و حاوی مضامینی چون مصرف قند و شکر، عدم استعمال دخانیات و نظایر آن است.

وی ادامه داد: این مجموعه سال قبل ساخته شده و تعدادی محدود از انیمیشنها از تلویزیون هم پخش شده است اما برای اینکه مجموعه به طور کامل در اختیار علاقمندان و مدارس قرار بگیرد در شبکه خانگی عرضه خواهد شد.

ابوالحسنی افزود: 100 قسمت 70 ثانیه ای «دیرین دیرین» که حدودا دو ساعت می شود در یک دی.وی.دی در تیراژ 300 هزار نسخه از طریق موسسه تصویردنیای هنر در شبکه خانگی توزیع خواهد شد.

تهیه کننده «دیرین دیرین» خاطرنشان ساخت: این مجموعه با همکاری وزارت بهداشت و درمان و موسسه آوای هنر سلامت تهیه و ساخته شده است.

به گزارش «نمایش خانگی» مجموعه «دیرین دیرین» که اولین بار نوروز 94 روی آنتن رفت به کارگردانی و تصویرگری علی درخشی تولید میشود و تقریبا از همان ابتدای تولید بنای خود را بر اشارات طنازانه به مسائل اجتماعی-سیاسی-اقتصادی قرار داده است.

روی جلد نسخه خانگی «دیرین دیرین»
روی جلد نسخه خانگی «دیرین دیرین»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید