همراهی 5 بازیگر دیگر با «گلشیفته»⇔از ویشکا آسایش و شیلا خداداد تا سیامک انصاری، بهاره کیان‌افشار و هومن سیدی و ویشکا آسایش

مهناز افشار-ویشکا آسایش

نمایش خانگی: بعد از خبر اختصاصی «نمایش خانگی» درباره حضور مهناز افشار، نازنین بیاتی و مهدی هاشمی در تازه ترین محصول شبکه خانگی با نام «گلشیفته»بهروز شعیبی حالا 5 بازیگر دیگر هم به این پروژه پیوسته اند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» سيامک انصاری، ويشكا آسايش، هومن سيدی، شيلا خداداد و بهاره كيان افشار 5 بازیگری هستند که به این سریال همنام بازیگر مهاجر ایرانی پیوسته اند.

سیامک انصاری که به جز اولین محصول سریالی نمایش خانگی با نام «فضانوردان» در سریالهایی همچون «قهوه تلخ»، «ویلای من»، «شوخی کردم» و «ابله» حضور داشته است در «گلشیفته» هم ایفای نقشی متفاوت را تجربه خواهد کرد.

هومن سیدی و بهاره کیان افشار زوج سریال «عاشقانه» هستند که احتمالا بخاطر بازخورد مثبت مخاطبان به آنان در این سریال برای حضور در «گلشیفته» دعوت شده اند!

«گلشیفته» اولین تجربه حضور ویشکا آسایش و شیلا خداداد در شبکه خانگی است. در این بین آسایش در این سالها حضور پررنگی در سینما و تلویزیون داشته است اما خداداد مدتهاست بازیگریش کمرنگ شده است و شاید «گلشیفته» احیای مجدد این بازیگر باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید