هشدار جمال شورجه به رسانه ملی⇐اگر تلویزیون شرایط تولید «موسی» را فراهم نکند به شبکه خانگی می‌‎رویم

جمال شورجه

نمایش خانگی: شبکه خانگی در سالهای اخیر محملی شده برای تولید سریالهای طنز و ملودرام از «قهوه تلخ» و «ویلای من» تا «ساخت ایران» و «قلب یخی» و البته یک سریال تاریخی به نام «شهرزاد» که آن هم مایه های عاشقانه و ملودرامش بر وجه تاریخی چربش داشت.

به گزارش نمایش خانگی در این شرایط اینکه جمال شورجه ادعا کند پروژه تاریخی-مذهبی «موسی کلیم ا..» را در صورت عدم همراهی تلویزیون به شبکه خانگی می آورد جای شگفتی دارد.

شورجه که مدتهاست به دنبال جلب حمایت از تلویزیون انداختن این پروژه در مسیر تولید است اما مشکلات مالی رسانه ملی مانع او شده در پاسخ به این پرسش «فرهنگ نیوز» که اگر شرایط تولید «موسی (ع)» در تلویزیون فراهم نشود چقدر احتمال دارد که این سریال برای پخش در شبکه خانگی تولید شود  گفت: ما به دنبال تأمین اعتبارات مربوط به این پروژه هستیم و از آنجا که برآورد اقتصادی دقیق هم داشته‌ایم قطعا خواهیم توانست سرمایه لازم برای تولید را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: درآمدزایی نهایی «موسی (ع)» باعث خواهد شد حتی به شبکه نمایش خانگی هم به عنوان بازاری مناسب برای آن نگاه شود اما چون گستردگی رسانه ملی در حیطه‌های مختلف تولید تا پخش می‌تواند عنصری کمکی برای ما باشد برای همین ترجیح می‌دهیم کار در تلویزیون به تولید برسد اما اگر در تلویزیون شرایط فراهم نشد قطعا به شبکه خانگی خواهیم رفت.

جمال شورجه در تشریح طرحهای توجیهی اقتصادی برای تولید این سریال بیان داشت: بیش از هزار صفحه طرح توجیهی اقتصادی برای این مجموعه نگاشته شده است و از بازدهی به هنگام پخش داخل گرفته تا واگذاری رایت پخش آن در اختیار تلویزیون کشورهای مسلمان و حتی کشورهای معتقد به ادیان الهی درنظر گرفته شده است.

شورجه تأکید کرد: «موسی (ع)» تکلیف شرعی است و تا هر کجا که خداوند اجازه دهد و وسع خودم ایجاب کند برای تولید این پروژه تلاش خواهم کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید