هزینه هنگفت موسسه رسانه های تصویری برای بازنشر اخبارش در سه مجله محدودالانتشار!!؟؟+عکس/ یکی از این مجلات متعلق است به یکی از مدیران فارابی!!!

موسسه رسانه های تصویری

نمایش خانگی: باید خدا را شکر کرد که حسین انتظامی دستور به ادغام موسسه رسانه های تصویری داده وگرنه حالا حالاها افعال اعحاب انگیز این موسسه ادامه داشت.

انتشار ریزعملکرد مالی سال 97 موسسه رسانه های تصویری فراوان اعجاب دارد که درباره این اعجاب به تدریج خواهیم نوشت ولی برای شروع بد نیست از ردیف 5 عملکرد مالی بگوییم.

در ردیف 5 عملکرد مالی رسانه های تصویری، بودجه 516میلیون تومانی(بیش از نیم میلیارد) برای حمایت از اطلاع رسانی، تبلیغ و تکثیر و عرضه فیلم در شبکه خانگی، ویدیوی درخواستی و بازارهای داخلی و خارجی آمده.

این ردیف امیدوارتان میکند به اینکه رسانه های تصویری با این بودجه به دنبال بازار برای محصولات ایرانی در آن سوی آبها بوده و ناگزیر بیش از نیم میلیاردی خرج شده.

شرح این ردیف ولی آن قدر شگفت انگیز است که حد ندارد چون در شمول آن به مواردی همچون “تبلیغ برای شبکه خانگی در سایتها و انعکاس اخبار مربوطه” اشاره شده بدون آن که بگویند دقیقا برای کدام محصول خانگی و در کدام سایتها تبلیغ داده اند؟؟

شگفتی وقتی چند برابر میشود که در بندی دیگر از چگونگی هزینه کرد این 516میلیون تومان میخوانیم: بازتاب اخبار فعالیت موسسه و شبکه خانگی در نشریات تخصصی مانند بانی فیلم، پاراگراف و ماهنامه فیلم!!

فارغ از آن که هیچ کدام از این نشریات، نشریه تخصصی شبکه خانگی نبوده اند اینکه موسسه رسانه های تصویری برای انتشار اخبارش پول توزیع میکرده اسفناک است!! بماند که مجله “پاراگراف” مجله ای در حیطه تئاتر است که توسط رسول صادقی مدیر روابط عمومی فارابی منتشر میشود! چرا باید مجله روابط عمومی فارابی با سابقه ای کوتاه در انتشار، رپورتاژ بگیر رسانه های تصویری باشد؟

از آن گذشته چرا باید مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری بجای صرف بودجه های محدود دولتی در جهت حل معضلات اصلی شبکه خانگی و فی المثل جمع کردن بساط قاچاقچیان مجازی که موسسات خانگی را در آستانه تعطیلی قرار داده به دنبال توزیع پول برای انتشار اخبار موسسه اش در چند رسانه کم تیراژ بوده؟؟

نگاهی کنید به ردیف 5 عملکرد مالی موسسه رسانه های تصویری
نگاهی کنید به ردیف 5 عملکرد مالی موسسه رسانه های تصویری
نگاهی کنید به شرح چگونگی خرج بیش از نیم میلیارد بیت المال(بر خط سوم دقیق شوید)
نگاهی کنید به شرح چگونگی خرج بیش از نیم میلیارد بیت المال(بر خط سوم دقیق شوید)

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید