نومید از اکران در کشورهای اروپایی و آمریکایی؟⇐نسخه خانگی “محمد…”مجیدی به همت توزیع کننده “شهرزاد” به شبکه خانگی می آید

محمد رسول الله(ص)

نمایش خانگی: در حالی که خبر پخش «محمد رسول‌الله(ص)» ساخته مجید مجیدی از یک شبکه تلویزیونی ترک قبل از آن که از تلویزبون ایران پخش شود با انتقاد مخاطبان ایرانی مواجه شده بود حالا خبر رسیده که نسخه خانگی فیلم تا عیدفطر به شبکه خانگی می آید.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی نمایش خانگی نسخه ای از فیلم مجیدی که برای شبکه خانگی آماده شده علاوه بر فیلم اکران شده شامل پشت صحنه تولید این اثر پرهزینه می باشد.

نسخه خانگی «محمد رسول‌الله(ص)» از طریق موسسه تصویرگستر پاسارگاد که در دو سال اخیر به واسطه عرضه سریال “شهرزاد” در کانون توجه قرار گرفته به شبکه خانگی می آید.

پیشتر بنا بود فیلم «محمد رسول الله» تا قبل از اکرانهای جهانی گسترده به شبکه خانگی عرضه نشود و حالا و با اعلام عرضه عنقریب نسخه خانگی، این پرسش پیش می آید که آیا تولیدکنندگان فیلم بخاطر نومیدی از اکران فیلم در کشورهای اروپایی و آمریکایی تصمیم به عرضه نسخه خانگی گرفته اند؟

این فیلم که گفته میشود برای تولید آن بیش از 100 میلیارد هزینه شده توسط موسسه نورتابان وابسته به بنیاد مستضعفان تولید شده است.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله» داستان کودکی پیامبر اسلام است اما قصه از روزهای آخر شعب ابوطالب آغاز می‌شود و به  قبل از تولد تا مقطع ۱۲ سالگی پیامبر اکرم (ص) توجه دارد.

در این فیلم علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب، ساره بیات در نقش حلیمه سعدیه، مینا ساداتی در نقش آمنه بنت وهب، محسن تنابنده در نقش ساموئل یهودی، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان، رعنا آزادی‌ور در نقش ام جمیل، حمیدرضا تاج دولت در نقش حمزه، صادق هاتفی در نقش بحیرا ، محمد عسگری در نقش ابولهب، هدایت هاشمی در نقش حناطه، نگار عابدی در نقش همسر حناطه، پانته‌آ مهدی‌نیا در نقش فاطمه بنت اسد، جعفر قاسمی در نقش حارث شوهر حلیمه به ایفای نقش پرداختند.

3 دیدگاه‌ها

  1. همچین نوشتی به همت پخش کننده شهرزاد انگار نه انگار اون شرکت پخش کننده داره سودش رو می بره در ضمن این فیلم توی ایران کم طرفدار نداره . اکران های بین المللی هم معلوم بود که نمیشه کی کشور های اروپایی و سردمداراشون اجازه اکران فیلم اسلامی دادن که دفعه دومشون باشه
    بله فیلم های اقای فرهادی رو غیره اجازه میدن چون ثاتیر خاصی رو ذهن شون نداره

    • وقتی پخش کننده دیر عمل میکنه باید چی کار کرد
      قرار بوده نفس قبل عید بیاد
      فیلم محمد هم عید فطر بیاد هنوز که هنوز خبری نیست
      یا مشکل از پخش کننده اس که دیر کرده یا مشکل سرمایه گذار فیلمه
      تقریبا روند همه فیلما تو پخش به عقب افتاده ولی نمی دونم چرا همه دری وریاشونو به فیلم محمد میگن

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید