«نهنگ2» هم قاچاق شد⇐آقای کمیته صیانت! شوآف امحای دی.وی.دی را بیخیال شو؛ دزد اصلی در فضای مجازی است!

علیرضا شجاع نوری و انوشیروان نعیمی در کنار مهدی یزدانی در مراسم امحا

نمایش خانگی: انتشار نسخه قاچاق کمدی پرفروش «نهنگ2» در فضای مجازی، درست بعد از اعلام رسمی خبر عرضه اش طی یک هفته آینده، پرسشهای بسیاری را پیش روی فعالان شبکه خانگی قرار داد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فیلم «نهنگ2» اولین فیلم پرفروش ماههای اخیر نیست که قاچاق میشود؛ پیشتر نسخه هایی از «گشت2»، «ابد…»، «…آلبالو» هم پیش از اکران نسخه رسمی در شبکه مجازی قاچاق شده و مدتی بعد هم سر از پیاده روها درآورده بودند.

این قاچاق دامنگیر محصولات پرسود خانگی را بگذارید کنار شوآف هفته قبل مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری در راه‌اندازی مراسم امحای فیلمهای قاچاق تا پرسشها دوبرابر شود.

مهدی یزدانی مدیرعامل تازه رسانه های تصویری که دبیر کمیته صیانت از محصولات فرهنگی هم هست همچنان به مانند یک دهه قبل گمان دارد که ضرر اصلی را به شبکه خانگی قاچاقچیان میدانی وارد میکنند و در این راستاست که مراسم امحای 5میلیون لوح فشرده قاچاق را راه می‌اندازد.

اما واقعیت تلخ آن است که قاچاقچیان واقعی در فضای مجازی از سایتهای اینترنتی و اخیرا کانالهای تلگرامی پراکنده اند و هرچقدر هم دی وی دی قاچاق را خرد کنید باز هم این جماعت مجازی بی دردسر مشغول فعالیت خود هستند.

پرسش اینجاست که مهدی یزدانی برای مقابله با قاچاقچیان مجازی چه برنامه ای دارد؟ و میخواهد با آنها چه کند؟ اینکه چند هنرمند را به مراسم امحای نسخه های قاچاق دعوت کنیم و از آنها بخواهیم درباره بدی‌های قاچاق مصاحبه کنند روندیست که اگر جواب داده بود یک دهه زودتر جواب می‌داد.

برخورد با قاچاقچیان مجازی با این حرکتهای تبلیغاتی جواب نمی‌دهد. یزدانی البته سالها در حیطه خانگی فعالیت نداشته و نباید هم بداند اوضاع از چه قرار است! اما آیا امکان این هم وجود ندارد در اسرع وقت نشستی با فعالان خانگی که مدام اموالشان به غارت می‌رود گذاشته و از آنها درباره چگونگی برخورد با قاچاقچیان مجازی پرس و جو کند؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید