«نهنگ2»، «رگ خواب» و «خانه دختر» در صدر محصولات پرفروش شبکه خانگی/فروش متوسط «عالیجناب»، «آشوب»، «محمد…» و کلی فیلم دیگر/شکست «مالیخولیا» و «دریاچه ماهی»

ویدیوکلوب سینما آزادی

نمایش خانگی: شبکه نمایش خانگی از پاییز به این سو اوضاع شلوغی را پشت سر گذاشته است؛ چون از یک طرف ده ها فیلم سینمایی وارد شبکه خانگی شده اند و از طرف دیگر مواجه بوده ایم با سریالهایی مثل «آشوب» و «عالیجناب» که کوشیده‌اند به زعم خود بخشی از مخاطبان را به خود اختصاص دهند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در میان آثار ارائه شده بیش از همه فیلمهایی مانند «نهنگ2»، «رگ خواب» و «خانه دختر» بوده‌اند که مورد توجه قرار گرفته‌اند. در این بین «نهنگ2» کمدی است و دو فیلم دیگر ملودرامهایی هستند که از مایه‌های عاشقانه تا تابوشکنی‌های خانوادگی را شامل می‌شوند.

کمدیهای دیگری هم در نیمه دوم سال به شبکه خانگی عرضه شده‌اند و از جمله «من و شارمین» و «پا تو کفش من نکن» و «دوازده صندلی» که سهمی متوسط از مخاطبان شبکه خانگی را به خود اختصاص داده‌اند.

در میان سریالهای عرضه شده یعنی «آشوب» و «عالیجناب» هر دو وضعیتی میانه داشته‌اند یعنی نه آن قدرها بازار شبکه خانگی را گرم کرده‌اند و نه آن قدرها فروش بالایی داشته اند که عاملی شود برای تولید فصول بعدی آنها.

اکشن «نگار»، درام روانکاوانه «برادرم خسرو» و درام اجتماعی «کارگر ساده نیازمندیم» از دیگر فیلمهای میانه شبکه خانگی بوده‌اند که فروششان در حد متوسط بوده است.

فیلم پرهزینه «محمد رسول الله(ص)»، فیلم نوجوانانه «بیست و یک روز بعد» و فیلم «سارا و آیدا» هم وضعیتی کماکان متوسط داشته اند.

فیلمهای ارزشی «دریاچه ماهی»، «اروند» و فیلم «مالیخولیا» هم جزو آثار شکست خورده شبکه خانگی در ماههای اخیر بوده اند.

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید