موضع‌گیری انتخاباتی پرسش‌برانگیز «شهرزاد»+عکس

شهرزاد2

نمایش خانگی: در حالی که حدودا یک هفته تا انتخابات ریاست جمهوری96 زمان باقیست و در روزهایی که نسبت به ایام مشابه سالهای قبل حمایت هنرمندان برجسته از کاندیداها چندان چشمگیر نبوده است ترانه علیدوستی یک موضع گیری انتخاباتی آرام را درپی گرفت.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» ترانه که این روزها مشغول بازی در فصل دوم «شهرزاد» است در توئیتی که با تکیه بر هاشتگهای کمپین حمایت از روحانی زده نوشته است: این درد مشترک هرگز جداجدا درمان نمیشود. #رأی میدهم #به عقب برنمی گردیم!

هاشتگهای «#رای میدهیم #به عقب برنمیگردم» حکایت از آن دارد که شهرزاد سریال «شهرزاد» در انتخابات پیش رو از حسن روحانی حمایت خواهد کرد اما اینکه چرا او نه تصویری از حسن روحانی به کار برده و نه نامی از او برده برای مخاطبان پرسش برانگیز شده است.

برخی از مخاطبان دلیل این امر را کارنامه نه چندان موفق دولت یازدهم در حیطه های فرهنگ و هنر دانسته اند و برخی دیگر نیز این مسأله را با تغییر نگرشی دانسته اند که در ماههای اخیر در ترانه حادث شده است؛ تغییر نگرشی که باعث می شود ترانه حتی در برخورد با اسکار فیلم خودش «فروشنده» هم موضعی میانه را درپیش گرفته و به جای انتشار تصویر اصغر فرهادی و پیام تبریک مستقیم به وی تصویری از پشت صحنه فیلم منتشر کرده و عوامل پشت صحنه را برای بردن پیام تبریک هم‌رده کارگردان قرار دهد!!!

موضع گیری انتخاباتی ترانه علیدوستی
موضع گیری انتخاباتی ترانه علیدوستی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید