معتمدآریا و همسرش به شبکه خانگی آمدند+عکس

بهمن

نمایش خانگی: فاطمه معتمدآریا بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که در ماههای اخیر در هیأت مدیره خانه سینما هم حضور دارد با فیلم «بهمن»مرتضی فرشباف به شبکه خانگی آمد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فیلم «بهمن» از جمله آثاریست که سه سال قبل به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و با حمایت بانک پاسارگاد تولید شد اما فیلم نه در جشنواره و نه بعدتر در اکران هنروتجربه مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت.

احمد حامد همسر معتمدآریا که سابقه مشارکت در تولید برخی آثار تلویزیونی را داشته در «بهمن» در نقش حقیقی خودش یعنی همسر معتمدآریا ایفای نقش کرده است.

«بهمن» داستان زنی به نام هما از مجرب ترین پرستاران بیمارستان را روایت میکند که پیشنهاد شب‌کاری ده روزه‌ای را می‌پذیرد. هما دچار بی‌خوابی می‌شود و نحوه رویارویی او با کار خود و خانواده چنان می‌شود که در آستانه فروپاشی قرار می‌گیرد.

به هنگام اکران فیلم ادعاهایی طرح شده بود درباره ارتباط نمادگرایانه فیلم با مبارزات مردم که منجر به فروپاشی رژیم پهلوی و وقوع انقلاب اسلامی گردید؛ ادعاهایی که البته از سوی مخاطبان سینما جدی گرفته نشد شاید بخاطر کیفیت دراماتیک پایین فیلم.

«بهمن» از طریق موسسه تصویرگسترپاسارگاد که از موسسات فعال نمایش خانگی است عرضه شده است.

بهمن
بهمن

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید