معاون نظارت سازمان سینمایی روی آنتن زنده⇐باعث خوشحالیست که شبکه خانگی بی کمک دولت به تولید محصول میپردازد/در سال حمایت از تولید ملی باید کمک کرد که رونق شبکه خانگی افزایش یابد+توضیحات سرراست درباره سریال پرمخاطب «ممنوعه»

ابراهیم داروغه زاده

نمایش خانگی: حواشی اخیر رخ داده در شبکه خانگی و حملات برخی رسانه های افراطی نسبت به محصولات این مدیوم موجب شد وقتی ابراهیم داروغه زاده روی آنتن زنده شبکه خبر حضور می یابد سرراستتر از همیشه درباره شبکه خانگی سخن گوید.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی نمایش خانگی ابراهیم داروغه زاده با اشاره به استقلال مالی شبکه خانگی گفت: جای خوشبختی است که کارگردانهای ما می توانند با سرمایه گذاری بخش خصوصی سریالهایی خانگی بدون کمک دولت تولید و توزیع کنند و گردش اقتصادی در کشور ایجاد کنند و مردم با پول خودشان آن محصولات را خریداری کنند.

داروغه زاده افزود: امسال سال حمایت از تولید کالای ایرانی است پس باید کمک کنیم رونق شبکه خانگی افزایش پیدا کند و گردش اقتصادیش رشد پیدا کند. این وظیفه دولت است که از این مدیوم حمایت کند زیرا ما در بخش نمایش خانگی هیچ سرمایه گذاری نکردیم درحالیکه این مدیوم به شدت کمک حال سینما بوده است.

معاون نظارت درباره وضعیت نهایی سریال خانگی “ممنوعه” گفت: مراحل تولید این سریال متوقف نشده است و از هفته آینده پخش آن آغاز می شود. به خاطر ماه محرم و اینکه تمام قسمت های ساخته شده باید مورد بازبینی قرار می گرفت در توزیع آن وقفه افتاد.

معاون نظارت خاطرنشان ساخت: تمام قسمتهای سریال دیده شده و بعد مجوز صادر میشود ضمن اینکه یکی دو سکانس در قسمت اول سریال وجود داشت که بهتر بود حذف می شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید