فیلم سیزده سال در محاق کیانوش عیاری با درجه بندی «13+» به شبکه خانگی رسید+عکس

بیدار شو آرزو

نمایش خانگی: فیلم «بیدار شو آرزو»ی کیانوش عیاری با درجه بندی سنی «13+» از طریق موسسه «سرورسانه پارسیان» به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» عیاری این فیلم را بیشتر از ده سال قبل و بلافاصله بعد از زلزله بم تولید کرد اما تلخی بیش از حد فیلم موجب شد فیلم سالها در محاق بماند تا سال قبل که سیزده سال بعد از اکران به صورت کاملا محدود در هنروتجربه اکران شد.

مهران رجبی و بهناز جعفری بازیگران اصلی «بیدار شو آرزو» هستند و در کنار آنها بازیگرانی نظیر مهدی جعفری، محمدحسین اکبری، احسان رضوانی، سحر سالاری و زینب زمانی هم ایفای نقش کرده اند.

داستان «بیدار شو آرزو» درباره آموزگار جوان روستايي است در حاشيه شهر بم که پس از بيرون آمدن از زير آوار پي مي‌برد كه همكارش جان سپرده است، او به سوي شهر راه مي افتد تا براي اهالي كمك بياورد، ‌اما با رسيدن به شهر ناباورانه درمي يابد كه فاجعه اصلي در آنجا روي داده و از هر گوشه و كناري فرياد شيون و زاري و درخواست كمك بلند است؛ وي در بيمارستان ويران و پر از مجروح و كشته به روحاني برمي خورد و به توصيه و راهنمايي او به گورستان شهر رفته و به كار غسل دادن زن ها و دفن آن ها مي پردازد…

بیدار شو آرزو
بیدار شو آرزو

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید