فقط در 48 ساعت اتفاق افتاد⇐کشف بیش از 11 میلیون دی.وی.دی قاچاق+700 دستگاه تکثیر+برخورد با 400 ویدیوکلوب غیرمجاز

دی.وی.دی-ویدیوکلوب-قاچاق

نمایش خانگی: صبح دوشنبه ۱۵ آبان ماه مراسم امحای فیلم های قاچاق با همکاری ستاد مبارزه با قاچاق فیلم و نیروی انتظامی‌ و با حضور مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ، سردار علیرضا لطفی رییس پلیس امنیت پایتخت، حسین فرحبخش عضو کمیته صیانت از محصولات فرهنگی و  جمعی دیگر از هنرمندان در محل پلیس اطلاعات و امنیت برگزار شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران این مراسم گفت: کار تحقیقاتی این عملیات در ۴۸ ساعت گذشته انجام و بیش از ۱۱ میلیون دی.وی.دی غیرمجاز، مبتذل و مستهجن توقیف شد که امروز بیش از ۵ میلیون سی دی با حضور مقامات قضایی و ارشاد امحاء می شود. در این عملیات ۴۰۰ واحد مرکز فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت که اکثر این واحدها فاقد مجوز بودند و به کپی غیرمجاز آثار ایرانی و توزیع فیلم های خارجی می پرداختند.

وی با اعلام اینکه در این عملیات ۷۰۰ دستگاه تکثیر توقیف شد، بیان کرد: امیدواریم در این زمینه برخورد قاطع صورت گیرد و سینماگران از این طریق حمایت شوند تا بعد از تولید فیلم دچار ضرر نشوند. ضمن اینکه در این عملیات بازی های کامپیوتری مخصوص کودکان را هم کشف کردیم که این بازی ها دارای موارد ضداخلاقی و شیطان پرستی بودند بنابراین امیدواریم با کمک مردم، پلیس، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروهای قضایی جلوی این روند را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه بیش از هرچیز نیازمند شناسایی مراکز اصلی قاچاق هستیم، گفت: در این زمینه چیزی به عنوان شبکه ساماندهی شده وجود ندارد و افراد در خانه و در مغازه های مختلف دست به انتشار غیرمجاز زده اند و هیچ گروه سازمان یافته ای در این زمینه وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید