علیرغم اکران بدون درجه بندی در سینماها⇐«آب نبات چوبی» با درجه بندی «15+» به شبکه خانگی آمد+عکس

آب نبات چوبی

نمایش خانگی: فیلم «آب نبات چوبی» حسین فرحبخش که اولین تجربه سینمایی این کارگردان و تهیه کننده در حیطه سینمای خرده پیرنگ است به شبکه خانگی آمد.

به گزارش نمایش خانگی «آب نبات چوبی» از طریق موسسه هنرنمای پارسیان در شبکه خانگی توزیع شده است و نکته جالب درباره آن لحاظ کردن درجه بندی سنی برای آن است.

این فیلم که از حضور سحر قریشی در نقشی متفاوت سود می برد با درجه بندی سنی «15+» به شبکه خانگی آمده است و به بیان بهتر تماشای این فیلم برای افراد زیر 15 سال ممنوع اعلام شده است.

«آب نبات چوبی» که به غیر از سحر قریشی از حضور رضا عطاران در نقشی به شدت دوپهلو سود می برد داستان دختر نوجوانی را روایت می کند که فرارش از خانه، خانواده اش را در مسیر عجیبی قرار می دهد.

هنگامه حمیدزاده، میلاد کی‌مرام، کریم امینی، نگار عابدی، صفا آقاجانی و شقایق فراهانی دیگر بازیگران «آب نبات چوبی» هستند.

این فیلم در شرایطی با درجه بندی «15+» به شبکه خانگی آمده که اکران آن در سینماها بدون درجه بندی سنی صورت گرفت؛ دلیل آن هم نوعی آسیب شناسی بود که کارگردان قصد ارائه آن را به خانواده ها و به خصوص دختران نوجوان داشت.

«آب نبات چوبی» از سرنوشت تراژیکی می گوید که ممکن است در صورت عدم رعایت اخلاقیات در انتظار دختران نوجوان باشد و اتفاقا تماشای فیلم می تواند برای نوجوانان مفیدفایده باشد.

آب نبات چوبی
آب نبات چوبی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید