عذرخواهی مهناز افشار به‌خاطر ایفای نقش در یک سریال خانگی

مهناز افشار

نمایش خانگی: با گذشت بیش از دو سال از تولید و عرضه سریال خانگی «عشق تعطیل نیست» همچنان دلخوریهای میان عوامل این مجموعه پابرجاست و در تازه ترین مورد مهناز افشار به خاطر بازی در این سریال از مخاطبان عذرخواهی کرده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» مهناز افشار که در کنار محمدرضا گلزار بازیگران اصلی «عشق تعطیل نیست» بودند زودتر از حد تصور با تیم تولید و به خصوص بیژن بیرنگ کارگردان کار دچار اختلاف شدند و همین شد که این سریال نهایتا در قسمت پنجم متوقف شد.

افشار که اخیرا درگیر دو کار همزمان یکی سریال خانگی «عاشقانه» و دیگری فیلم «دارکوب» است به «آپاراتچی» اظهار داشت: تابحال پیش نیامده بود که همزمان در دو کار باشم چون در شبکه خانگی به جز تجربه ناموفق «عشق تعطیل نیست» نبوده ام اما حالا از یک طرف در «عاشقانه» هستم و از طرف دیگر در «دارکوب».

وی ادامه داد: یک معذرت خواهی به خاطر نیمه کاره ماندن «عشق تعطیل نیست» به مخاطبان بدهکارم. در ابتدای کار «عاشقانه» هم نگرانی هایی وجود داشت در این جهت بخصوص که به جز «عشق…» یک مجموعه دیگر با نام «آسپرین» هم دچار این اتفاق شد!!!

افشار خاطرنشان ساخت: تنها مجموعه ای که دیدیم کامل پخش شد «شهرزاد» بود!!! سریال ما هم در برهه ای به مشکل خورد اما خوشبختانه حل شد و تا انتها رفت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید