عامل توقیف “رستاخیز” با “کرگدن” به شبکه خانگی میآید

رستاخیز
رستاخیز

نمایش خانگی: شش سال بعد از رونمایی فیلم عاشورایی “رستاخیز” این فیلم همچنان توقیف است و هرچند توقیف فیلم منجر به پرداختی ده میلیاردی از ارشاد به صاحبان اثر شد با این حال در نهایت شرایط اکران فیلم فراهم نشد.
از جمله عوامل اصلی توقیف فیلم، نمایش چهره حضرت ابوالفضل(ع) و ایفای آن توسط بهادر زمانی بود. بهادر زمانی که بخاطر امید به اکران “رستاخیز” سالها منتظر ماند و فقط در مجموعه “تنهایی لیلا” بازی کرد با نقشی خاص به شبکه خانگی میآید.
بهادر زمانی به شهروند گفت: بازیگری که مصونیت مالی ندارد، اگر مثل من 20 فیلمنامه را رد کند، بعد بفهمد فیلمی مثل “رستاخیز” که به خاطرش پیشنهادها را رد کرده اکران نمی‌شود، خب! خودش می‌ماند و خودش و این‌که از خاطره سینمایی حذف شده است. این درد بزرگتری است.
زمانی ادامه داد: جز “تنهایی لیلا” و “رستاخیز” کار دیگری نداشتم ولی حالا قرار است در سریال”کرگدن”کیارش اسدی‌زاده به تهیه کنندگی صادق یاری کار کنم، اما چون در فصل دوم هستم نامم در تبلیغات آن نیامده است. پارسال در فیلم “جان لیلی” بودم که در جشنواره عمار پربیننده‌ترین فیلم شد. “گیت” را هم برای گروه هنر و تجربه بازی کردم که به‌زودی در جشنواره‌های خارجی پخش می‌شود. یک فیلم هم ساخته‌ام، منتها در سکوت خبری.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید