سوگلی ناصرالدین‌شاه، مدعی پیدا کرد/آقای حسن فتحی! این ایده، مال من است

حمید+غفارزاده+جیران+حسن+فتحی
حمید+غفارزاده+جیران+حسن+فتحی

نمایش خانگی: حسن فتحی به‌زودی قصد کلید زدن سریال “جیران” را دارد؛ سریالی که درباره یکی از سوگلی‌های دربار ناصرالدین‌شاه است و همین خط اصلی سریالی دیگر با نام “آهوی من مارال” هم هست که بنا بوده مهرداد غفارزاده آن را بسازد.

غفارزاده که اعتقاد دارد ایده سریالش سرقت رفته، شکایت خود را در انجمن آیفیک مطرح کرده تا مانع تولید سریال فتحی شود.

مهرداد غفارزاده با تایید عمدی بودن شباهت فیلمنامه “جیران”فتحی با “بانوی من مارال” به باشگاه خبرنگاران گفت: بنده چند سالی است که در صدد ساخت سریال سینمای خانگی « آهوی من مارال» هستم و تهیه کننده، نویسنده و کارگردان سریال «جیران» اسماعیل عفیفه و حسن فتحی به طورمشخص نیز در جریان کار«آهوی من مارال» بودند. هم عفیفه و هم فتحی به طور دقیق میدانستند من درحال کار روی این طرح هستم ولی اصلا و به هیچ عنوان رضایت مرا جلب نکرده‌اند.

غفارزاده ادامه داد: بنده هشت ماهی است پیگیر این مسئله بودم و هستم، بیشتر مسئولان ارشاد و مدیرعامل خانه سینما نیز در جریان قرار دارند. اخیرا شکایت خود را به انجمن «آیفیک» تقدیم کردم تا به آن رسیدگی کنند و پیرو شکایت بنده جلسه ای نیز جهت داوری این موضوع تشکیل شده است. قرار بود روز چهارشنبه (هفتم اسفند ماه) دومین جلسه داوری تشکیل شود، اما بخاطر ویروس کشنده کرونا لغو و به هفته آینده موکول شد، از آن جا که هنوز رای قطعی صادر نشده، برای احترام به اعضای محترم داوری این انجمن، بیشتر از این نمی‌توانم توضیح بدهم، ولی قطعا پس از رای جزئیات بیشتری در اختیارتان قرار خواهم داد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید