سوءاستفاده یک فیلم ویدیویی با بازی علی صادقی از فیلم یک کارگردان پیشکسوت+عکس

علی صادقی

نمایش خانگی: عرضه فیلمی ویدیویی به نام «رفقای خوب» با بازی علی صادقی و بهنوش بختیاری در شبکه خانگی درست چند ماه بعد از آن که فیلمی سینمایی به همین نام به کارگردانی مجید قاری زاده کارگردان پیشکسوت روی پرده رفت با انتقاد قاری زاده مواجه شده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» مجید قاری زاده که سابقه ساخت آثاری نظیر «پدربزرگ»، «سرزمین آرزوها» و «بیقرار» را در کارنامه دارد با نگارش یادداشتی برای «آینه نیوز» به انتقاد از اداره کل نمایش خانگی ارشاد و مافوقش رییس اداره نظارت پرداخته که نسبت به این سوءاستفاده ها بی تفاوت بوده اند.

انتقاد قاری زاده چندان هم بیراه نیست به خصوص که اگر بدانیم فیلم ویدیوی «رفقای خوب» با نام «کج دست» پروانه ساخت گرفته و تولید شده اما به هنگام عرضه به شبکه خانگی به ناگاه به «رفقای خوب» تغییر نام داده است.(اینجا را بخوانید)

متن یادداشت قاری زاده را بخوانید:

فیلم سینمایی «رفقای خوب» به تهیه کننده گی و کارگردانی اینجانب مجید قاری زاده درسال ۱۳۹۳ تولید و در سال ۱۳۹۵ اکران شد. قرار بود این فیلم در اسفندماه سال گذشته در شبکه خانگی توزیع شود تا بخشی از سرمایه تولیدش جبران شود. متاسفانه بعد از پیگیری در اواخر سال گذشته متوجه شدم یک تله فیلم با عنوان مشابه فیلم بنده قراراست در شبکه نمایش خانگی توزیع شود! پیگیر کار شدم و هرچه در مدت سه ماه تلاش کردم به دیوار بسته خوردم.

 گویا نظارتی نیست در این اداره  و آقای ایل بیگی در اداره نظارت و ارزشیابی با فاصله چند پله خبر از عملکرد مدیریت نمایش خانگی ندارد! مسئول اداره نمایش خانگی هم که جناب پارسایی است، مشغول ستاد تبلیغاتی آقای ایوبی بودند! تمام این خسارت در زمان آقای ایوبی افتاده است و امیدوارم آفای حیدریان با تجربه چندین ساله در سینما این موضوع را حل کنند و پرداخت خسارت به این حقیر را پیگیری کنند.

رفقای خوب
فیلم ویدیویی «کج دست» که به «رفقای خوب» تغییر نام داده
رفقای خوب
فیلم سینمایی «رفقای خوب» مجید قاری زاده

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید