«سلام بمبئی» عیدفطر96 به شبکه خانگی می‌آید+توضیحات تهیه‌کننده درباره محتویات نسخه خانگی

سلام بمبئی

نمایش خانگی: فیلم ایرانی-هندی «سلام بمبئی» در حالی به انتهای سومین ماه اکران خود نزدیک می‌شود که اکران نسخه دوبله فیلم در برخی سینماها منجر به حفظ اقبال مخاطب نسبت به اثر شده و رقم فروش را از 14 میلیارد تومان عبور داده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، رایت خانگی «سلام بمبئی» از سوی تهیه کننده آن جواد نوروزبیگی به موسسه تصویرگسترپاسارگاد که از جمله شرکتهای فعال و در عین حال موفق عرضه شبکه خانگی است واگذار شده است.

نوروزبیگی در گفتگو با سایت «نمایش خانگی» درباره زمان عرضه این فیلم به شبکه خانگی اظهار داشت: زمان عرضه با تعامل تصویرگسترپاسارگاد تعیین خواهد شد اما به نظرم عیدفطر سال آینده که مقارن ابتدای تیرماه 96 است «سلام بمبئی» به شبکه خانگی عرضه خواهد شد.

جواد نوروزبیگی که در جشنواره امسال هم فیلم «تابستان داغ» را داشت که برنده دو سیمرغ شد پیرامون محتویات نسخه خانگی «سلام بمبئی» بیان داشت: علاوه بر اینکه هم نسخه اصلی و هم نسخه دوبله فارسی در پکیج خانگی فیلم وجود خواهد داشت شاید نسخه دوبله هندی را هم در این پکیج داشته باشیم.

وی ادامه داد: به جز اینها آلبوم عکس و البته فیلم پشت صحنه «سلام بمبئی» نیز در این پکیج قرار داده خواهد شد تا مخاطبان با محصولی جامع روبرو باشند.

نوروزبیگی با اشاره به عرضه آلبوم موسیقی «سلام بمبئی» در هندوستان به سایت «نمایش خانگی» اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که آلبوم موسیقی فیلم را در بازار داخلی هم منتشر کنیم؛ منتها باید با بنیامین بهادری خواننده فارسی فیلم تعاملات لازم صورت گیرد تا آلبوم کامل فیلم هم شامل قطعات هندی وهم قطعات فارسی به شبکه خانگی ارائه شود.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید