سرمایه‌گذار همچنان در زندان⇔«ماه تی‌تی» همچنان در محاق!

ماه تی تی

نمایش خانگی: بازداشت حسین هدایتی سرمایه گذار تازه ترین سریال داود میرباقری با نام «ماه تی تی» موجب شد فیلمبرداری این سریال متوقف شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» بسیاری گمان میکردند که به مانند مورد تهیه کننده «شهرزاد» که بعد از مدتی بازداشت با سپردن وثیقه آزاد شد و کار تولید فصل دوم این سریال امتداد یافت هدایتی هم بعد از مدتی با قرار وثیقه آزاد شده و «ماه تی تی» هم امتداد یابد.

اما علیرغم هزینه های بالایی که برای پیش تولید و طراحی دکور این سریال صرف شده بود امتداد بازداشت سرمایه گذار موجب شده «ماه تی تی» همچنان در محاق باشد.

ابتدای اردیبهشت ماه امسال شایعه ای مبنی بر آزادی هدایتی منتشر شد که خیلی زود تکذیب شد و از امتداد بازداشت هدایتی خبر داده شد.

در روزهای گذشته برخی از عوامل سریال «ماه تی تی» از تعطیلی کامل آن سخن گفته اند و اینکه حتی برخی دکورهایی که برای سریال ساخته شده بود نیز در حال تغییر کاربری است.

از آن سو بازیگر اصلی این سریال پیمان معادی که در این سریال نقش یک شاهزاده ایران باستان را ایفا میکرد نیز مدعی شده که قصد دارد از گریم تاریخی این سریال برای حضور در فیلمی غیرایرانی به نام «مشرق» استفاده کند.

اینها همه نشانه هایی است مبنی بر آن که «ماه تی تی» که بنا بود از سوی موسسه هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی بیاید در محاق کامل است و بعید است حالا حالاها از جا برخیزد…

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید