روایت یک بازیگر زن از تأثیر بازداشت تهیه‌کننده «شهرزاد» بر پروسه تولید فصل دوم این سریال+عکس

شهرزاد و فرزندش امید

نمایش خانگی: فصل دوم سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی این روزها در مسیر فیلمبرداری قرار دارد تا برای استارت پخش که 29 خردادماه است آماده شود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در فصل دوم «شهرزاد» از یک طرف جانشینی قباد به جای بزرگ آقا را می بینیم و از طرف دیگر دلتنگیهای قباد برای همسر سابقش شهرزاد. به غیر از بازیگران اصلی کار که شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی هستند در فصل دوم جایگاهی ویژه برای بازیگران مکمل هم تدارک دیده شده است.

از جمله این بازیگران سهیلا رضوی است؛ از باتجربه های حیطه بازیگری که در این مجموعه نقش مادر شهرزاد را بازی میکند؛ مادری دلسوز که به آب و آتش میزند برای فرزندان. رضوی درباره حضور در «شهرزاد2» بیان داشت: در فصل دوم شناختی کامل از کاراکتر خودمان و کاراکترهای مقابل داریم و برای همین ایفای نقش نیز با ریتمی مناسب پیش می رود.

این بازیگر با اشاره به فضای داستانی فصل دوم گفت: کلیت داستان در امتداد فصل اول است و اتفاقاتی که بشود آنها را خرق عادت دانست رخ نمیدهد بلکه ادامه ماجراهاست که مخاطب را وارد مسیری تازه و جذاب میکند.

رضوی که  درباره ادامه همکاری با حسن فتحی بیان داشت: فیلمنامه سریال حین تولید کامل میشود و برای همین حین فیلمبرداری خودمان به عنوان بازیگر هم به کارگردان مشورت می دهیم و سعی می کنیم به بهترین شکل کاراکترها را پیش ببریم.

بازیگر آثاری نظیر «آقایوسف» و «یه حبه قند» درباره دورنمایش نسبت به فصل تازه «شهرزاد» هم گفت: قابل پیش بینی نیست چون یک مرحله مهم پس از فیلمبرداری هم وجود دارد و آن تدوین است؛ باید ببینیم در تدوین چه رخ خواهد داد ولی امیدوارم در پروسه تدوین هم کار مثل فصل اول منسجم پیش رود.

حواشی پیش آمده بر سر بازداشت تهیه کننده سریال و تعطیلی گریبانگیر سریال در برهه ای از زمان از جمله موارد حاشیه برانگیز «شهرزاد2» بود. سهیلا رضوی اما اعتقاد دارد که گروه تولید بی حاشیه پیش رفته است. او بیان داشت: فقط به خاطر بیماری جسمی کارگردان سریال بود که مدتی کوتاه بین کار وقفه پیش آمد اما قبل و بعدش مدام فیملبرداری داشتیم تا از برنامه زمانی عرضه، عقب نمانیم.

این بازیگر خاطرنشان ساخت:  همه امور تولید با دقت کامل پیش رفت و حتی اگر حین تولید در برهه ای وقفه ای پیش آمد اما هیچ مشکل مالی برای عوامل وجود نداشت و همه چیز منطبق با قراردادها پیش رفت.

سهیلا رضوی ردیف وسط(چپ) در کنار اعضای خانواده شهرزاد
سهیلا رضوی ردیف وسط(چپ) در کنار اعضای خانواده شهرزاد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید