رقابت نفس‌گیر «یانگوم» با «شهرزاد» در شبکه خانگی

شهرزاد-سایمدانگ

نمایش خانگی: همزمانی تقریبی عرضه فصل سوم «شهرزاد» با سریال «سایمدانگ» با بازی «یانگوم» رقابتی نفس‌گیر را میان این دو در شبکه خانگی شکل داده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» هرچند «شهرزاد» در فصل دوم به اندازه فصل اول گرم نبود و نتوانست اوج خود را تجدید کند اما همچنان خاطرات خوش مخاطبان از فصل اول است که باعث شده «شهرزاد3» که از طریق تصویرگسترپاسارگاد عرضه میشود، هم مورد توجه قرار گیرد.

از آن سو سریال تاریخی-عاشقانه «سایمدانگ» که با ایفای نقش «لی یونگ آئه» یا همان «یانگوم» در دو پرسوناژ متفاوت به شبکه خانگی عرضه شده در همین قسمتهای ابتدایی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

موسسه «هنراول» هر قسمت از «سایمدانگ» را در دو قسمت 60 دقیقه ای با کیفیت تصویری بالا به مخاطبان ارائه میدهد و این کیفیت تصویری بالا در کنار حضور دوبلورهای حرفه ای و از جمله مینو غزنوی در بطن کار باعث شده در روزهای رخوت رسانه ملی، مخاطبان از «سایمدانگ» به عنوان تفریحی مناسب برای اوقات فراغت استفاده کنند.

تا اینجای کار «سایمدانگ» شانه به شانه «شهرزاد3» پیش آمده است اما آیا در نهایت «سایمدانگ» خواهد توانست بر «شهرزاد» غلبه کرده و عنوان پرفروشترین سریال خانگی سال 97 را به خود اختصاص دهد؟ یا آن که در آینده نزدیک اتفاقات تازه تری رخ خواهد داد و مثلا عرضه قطعه ای تازه از محسن چاووشی برای «شهرزاد3» شرایط را تغییر خواهد داد؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید