درگیری ادامه دارد⇐سرنوشت «عاشقانه» در هاله‌ای از ابهام+تصویر حکم قضایی توقیف

عاشقانه

نمایش خانگی: در حالی که دو روز قبل رییس صنف تازه تأسیس انجمن VOD و IPTV در گفتگویی با «ایلنا» ادعا کرده بود سریال «عاشقانه» با صدور حکم قضایی توقیف شده است(اینجا را بخوانید) اما سرمایه گذار و مدیر اجرایی این سریال با تکذیب توقیف سریال از عرضه قسمت هفتم در هجدهم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» محمدرضا نادري مدير اجرايي پروژه «عاشقانه» با ردّ خبر توقیف از عرضه سریال طبق برنامه قبلی و توزیع قسمت هفتم رأس هجدهم اردیبهشت سخن گفت(اینجا را بخوانید)

با این حال ساعاتی بعد از گفتگوی سرمایه گذار «عاشقانه» محمد صراف رییس صنف VOD مجددا گفتگویی با «ایلنا» کرد و در آن بر توقیف قانونی این سریال تأکید نمود

صراف با انتشار متن دستورالعمل توقیف «عاشقانه» از این گفته که این دستور هنوز به قوت خود باقی‌ است و براساس اعلام وکیل انجمن صنفی VOD  اگر در هفته آینده این سریال علیرغم وجود دستور قضایی توزیع شود، می‌توان تمامی نسخه‌های توزیع شده را جمع‌آوری کرد.

گویا مشکل پیش آمده بر سر راه «عاشقانه» به سبب اختلافاتی است که میان سرمایه گذاران کار بر سر واگذاری رایت ویدیوی درخواستی پیش آمده است. اختلافاتی که یک بار دیگر سرنوشت این سریال را در هاله ای از ابهام قرار داده است…

تصویر حکم قضایی توقیف «عاشقانه»
تصویر حکم قضایی توقیف «عاشقانه»

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید