خواننده «شهرزاد» جان یک چوپان را نجات داد+دانلود

محسن چاووشی-شهرزاد

نمایش خانگی: «سهيل هفت روز با طناب دار فاصله دارد. امشب آهنگ گلدون رو تقديم مي‌کنم، هر کس کار رو دانلود کرد در حد توانش مبلغي رو براي نجات سهيل واريز کنه به شماره حساب درج شده در عکس… مي‌دونم که شرمسارم نمي‌کنين»؛ اين جمله‌اي بود که محسن چاوشي همزمان با معرفي و نشر آهنگ «گلدون» منتشر کرد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» و به نقل از «جوان» اما سهيل کيست؟ پنج سال پيش سهيل نوجوان 15 ساله چوپاني بود که به خاطر درگيري ناخواسته با فردي همسن و سال خودش باعث قتل وي مي‌شود. سهيل از آن زمان تاکنون در زندان به سر مي‌برد. در طول پنج سال گذشته انجمن مددکاري جمعيت امام علي(ع)، تلاش کرده‌ نگذارد سهيل اعدام شود.

آنها توانسته‌اند براي سهيل که اکنون 20 ساله شده، قرار «وجه‌المصالحه» بگيرند؛ قراري که چند روز ديگر به پايان مي‌رسيد و در صورت تأمين نشدن مبلغ 350 ميليون توماني سهيل اعدام مي‌شد. جمعيت امام‌علي(ع)، 250 ميليون تومان از اين مبلغ را تعهد کرده بود. تا هشت روز باقي مانده به اعدام اين جمعيت نيکوکار توانسته بود بيش از 75 ميليون تومان از مبلغ را جمع‌آوري کند.

برای شنیدن قطعه «گلدون» اینجا را کلیک کنید.

محسن چاوشي، خواننده محبوب پاپ که مي‌خواست قطعه جديد‌ش به نام «گلدون» را براي نوروز 96 منتشر کند، در اقدامي خيرخواهانه آهنگش را براي کمک به جمع‌آوري مبلغ مورد نياز نجات سهيل منتشر کرد. در فاصله زماني کمتر از 14 ساعت نيز با کمک کساني که آهنگ گلدون را دانلود و کمک کرده بودند، باقي مانده مبلغ نيز جمع‌آوري شد. جمعيت مردمي امام علي(ع) به همين مناسبت اطلاعيه‌اي منتشر و تأکيد کرد: «به همت شما عزيزان، مبلغ لازم براي وجه‌الرضايه جهت کسب رضايت اولياي دم و بخشش «سهيل» تأمين شد. لطفاً ديگر مبلغي براي آزادي سهيل واريز نکنيد. صميمانه از تک‌تک شما سپاسگزاريم. منتظر باشيد. خبر کسب رضايت «سهيل» در روزهاي آينده پس از انجام مراحل قانوني در وب‌سايت بخشش و شبکه‌هاي اجتماعي جمعيت امام علي(ع)، منتشر خواهد شد.»

اقدام خيرخواهانه انجمن مددکاري جمعيت امام علي(ع) و همراهي محسن چاوشي با اين اقدام اکنون يک محکوم به اعدام را نجات داده است. همانگونه که در آيه 32 سوره مبارکه مائده تصريح شده است: «هر کس نفسي را حيات بخشد(از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حيات بخشيده است.» عمل انسان‌دوستانه‌اي که هنر و موسيقي نيز بخشي از آن بود باعث شد خزان يک جوان محکوم به اعدام پيش از رسيدن بهار طبيعت، به بهار زندگاني تبديل شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید