خرید رایت فیلمی پر از اشارات ج.ن.س.ی توسط موسسه‌ای منسوب به یک ارگان ارزشی؟؟!!

رحمان1400

نمایش خانگی: اکران نوروزی سینماها را در حالی پشت سر میگذاریم که تقریبا تکلیف واگذاری رایت نمایش خانگی اغلب فیلمهای روی پرده مشخص شده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در میان فیلمهای روی پرده فیلم «رحمان 1400» هم حضور دارد که به خاطر حجم بالای شوخیها و کنایات ج.ن.س.ی با انتقاد مواجه شده است؛ برای آن که از کیفیت فیلم سردربیاورید همین بس که بدانید کاراکتر زن اصلی فیلم که ازقضا همسر کارگردان هم هست با بزرگ کردن نشیمنگاه(!) در وان حمام قرار گرفته است و از آن سو دیالوگهایی همچون «تخم تو تخم»، «مالشو بخور»، «بزار کف دستم» و نظایر آن فراوان در فیلم یافت میشود.

حواله کردن منطقه حساس کاراکترها به یکدیگر برای تکدی خنده از مخاطب از دیگر ارجاعات نازیبنده فیلم است که انتقاد مخاطبان را هم به دنبال داشته است.

با این حال شاید کمتر مخاطبی باورش شود رایت خانگی این فیلم را موسسه هنرهای تصویری سوره منسوب به سازمان تبلیغات اسلامی که یک ارگان ارزشی است خریداری کرده است و قصد دارد در کوتاهترین زمان بعد از پایان اکران آن را به شبکه خانگی عرضه کند!! اینکه چه رقم هنگفتی برای دریافت رایت این فیلم هزینه شده مشخص نیست ولی اینکه چرا ویدیورسانه ای منسوب به یک ارگان ارزشی دست روی چنین فیلمهایی برای خرید میگذارد جای سوال است؟؟!!

آیا میان کنایات اروتیک «رحمان1400» و فی المثل بیلاخهایی که در فیلم کاراکترها نثار هم میکنند با ارزشها ارتباطی هست که این ویدیورسانه به فکر خرید رایت خانگی فیلم افتاده؟؟

یک دیدگاه

  1. کاملا مشخصه
    برای این بتوانند با بیشترین مقدار حذفیات آنرا به نمایش خانگی عرضه کنند
    اتفاقی که برای فیلم (هزارپا) افتاد و تمام شوخی های فیلم حذف شد
    و کسانی که DVD فیلم رو برای اولین بار تعجب کردند که چرا چنین فیلمی اینقدر فروش کرده است!!!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید