جنون دختری چشم رنگی؛ محوریت نخستین پروژه فیلمسازی مستقل قم!+توضیحات کارگردان درباره روند تولید پروژه

هستی-ستایش موسوی

نمایش خانگی: با تکمیل مراحل پیش تولید ساخت فیلم  «هستی»، فیلمبرداری نخستین فیلم بلند قم به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» هستی دختری مغرور و از خود راضی، متولد شده در خانواده ای ثروتمند است که با وجود اینکه در دانشگاه موفق به قبولی در رشته پزشکی شده و خواستگاران زیادی دارد، به دلیل مسائلی گرفتار جنون می‌شود…

این خلاصه داستان فیلمنامه «هستی» نخستین فیلم بلندی است که تولید آن با عواملی که اغلب قمی هستند کاملا در قم انجام خواهد شد به نویسندگی علی بیطرفان و کارگردانی و تهیه کنندگی سید روح الله حسینی؛ یک درام اقتباسی که بر اساس رمانی به همین نام نوشته فریده باقری نگاشته شده است.

تهیه کننده و کارگردان فیلم «هستی» این فیلم را نخستین فیلم بلند ساخته شده توسط شرکت های فیلم سازی مستقر در قم عنوان کرد و افزود: پیش تولید این فیلم از سه ماه پیش در قم کلید خورده و فیلمبرداری آن نیز اوایل شهریورماه امسال آغاز می شود.

سید روح الله حسینی با بیان اینکه مراحل پیش تولید فیلم که از سه ماه گذشته آغاز شده در حال اتمام است گفت: بازیگران در حال تمرین پیش از تولید هستند و فیلمبرداری این فیلم بلند از اوایل شهریور آغاز و تا آخر شهریور ماه ادامه می یابد.

وی گفت: فیلم نامه فیلم «هستی» نوشته علی بیطرفان از رمانی به همین نام به نگارش در آمده است که درون مایه اجتماعی دارد و به مسائل روز جامعه در مورد ازدواج جوانان می پردازد.

وی با تاکید بر اینکه با پایان فیلمبرداری، مراحل فنی و تدوین این فیلم آغاز می شود ادامه داد: آخر آبان ماه زمان پیش بینی شده برای اتمام کار تدوین این فیلم است که پس از آن این فیلم بلند در گروه هنرتجربه و شبکه نمایش خانگی توزیع و سپس در شبکه های مختلف صدا و سیما پخش می شود.

وی با بیان اینکه در این فیلم بیش از 50 بازیگر به ایفای نقش می پردازند ادامه داد: تعداد زیادی از این بازیگران از میان بازیگران قم انتخاب شده و نقش اصلی را دختری بنام ستایش موسوی بازی می کند و بازیگرانی مانند مجید مشیری، شیوا خنیاگر و حدیثه تهرانی نیز در این فیلم بلند به ایفای نقش می پردازند.

کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «هستی» ادامه داد: این فیلم دارای بیش از 35 لوکیشن و محل فیلمبرداری از جمله بیمارستان، دانشگاه، رستوران، مرکز اعصاب و روان و کارخانه پدر هستی است که تمام این مکان های فیلم برداری در قم واقع هستند.

حسینی هزینه ساخت این فیلم را 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: این فیلم توسط شرکت فیلمسازی سیمانمای کوثر کویر ایرانیان که دفتر اصلی آن در قم است، تهیه می شود.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید