جدایی نماوا از فیلیمو؟ همراهی سرتیپی با فیلمنت؟

فیلیمو+نماوا+علی+سرتیپی+فیلمنت
فیلیمو+نماوا+علی+سرتیپی+فیلمنت

نمایش خانگی: در ماه‌های گذشته همراهی کاملی را میان دو سامانه ویدیوی درخواستی فیلیمو و نماوا شاهد بودیم.

این همراهی موجب شده همپوشانی تقریبی میان آرشیو متاخر این دو سامانه وجود داشته باشد، به‌گونه‌ای که بسیاری از مخاطبان ترجیح می‌دهند که فقط مشترک یکی از این دو سامانه باشند.

این همراهی نوعی انحصار را نیز در بازار ویدیوی درخواستی ایجاد کرده به‌گونه‌ای که صاحبان آثار مجبورند در قبال دریافت مبلغی واحد، حقوق اثر را در اختیار هر دو سامانه قرار دهند.

تازه‌ترین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که بروز اختلافاتی داخلی میان سران فیلیمو و نماوا موجب شده که به‌زودی شاهد جدایی این دو سامانه و حرکت مستقل هر یک آنها خواهیم بود.

البته بناست سریالهایی مانند “ملکه گدایان”، “خوب بد جلف”، “جیران” و “ناجور” که با همراهی فیلیمو و نماوا تولید می‌شوند، همچنان با همراهی این دو سامانه عرضه شود ولی در عرضه مابقی سریالها براساس مالکیت هر سریال، تصمیم‌‌گیری شود.

به جز این، شنیده‌های دیگری هم طرح شده درباره همراهی علی سرتیپی با سامانه ویدیوی درخواستی فیلمنت؛ فیلمنت که با عرضه فصل اول “شهرزاد” هم نامی به هم زده بود و هم ازنظر مالی رشد چشمگیری داشت با از دست دادن انحصار پخش این سریال در فصول بعدی، به حاشیه رفت.

به نظر می‌رسد با ورود علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران به مناسبات فیلمنت شاهد رشد مجدد این سامانه باشیم به‌خصوص که سرتیپی خودش هم به‌دنبال تولید یک سریال خانگی است.

سریال خانگی سرتیپی “خون‌خورده” نام دارد که فیلمنامه آن را مهدی یزدانی‌خرم نگاشته است؛ مهدی آقازاده محمدرضا یزدانی‌خرم رییس اسبق فدراسیون‌های والیبال و کشتی و همچنین از سیاستمداران منسوب به موتلفه است.

اگر “خون خورده” که کارگردانیش را علی سرابی برعهده خواهد داشت نیمه دوم سال کلید بخورد می‌تواند گزینه پخش در نوروز ۱۴۰۰ شبکه خانگی باشد و البته با عرضه آن، فیلمنت هم بار دیگر به روزهای اوج بازگردد…

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید