تکذیب پردیس‌داری مدیر دفتر نمایش خانگی ارشاد⇐کارگردان «خط قرمز» و «مسافری از هند» مدیریت پردیس شهرزاد را برعهده دارد

قاسم جعفری

نمایش خانگی: در حالی که در ساعات گذشته خبری مبنی بر مدیریت هنری حسین پارسایی مدیرکل دفتر نمایش خانگی در پردیس تئاتری شهرزاد منتشر شده بود(اینجا را بخوانید) اما یک منبع موثق در پردیس شهرزاد در تماس با «نمایش خانگی» این خبر را تکذیب کرد و قاسم جعفری را مدیر این پردیس دانست.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» انتشار خبر پردیس‌داری پارسایی درست در روز 15 فروردین که تولدش است بسیاری را به صرافت انداخت که همراه با تبریک تولد پیام تبریک پردیس داری هم برایش بفرستند اما ساعاتی بعد از انتشار این خبر یکی از فعالان در پروژه افتتاح پردیس شهرزاد که نخواست نامش فاش شود با بی ارتباط دانستن پارسایی با این پردیس درباره مدیریت قاسم جعفری کارگردان سینما و تلویزیون در این پردیس گفت.

گویا سرمایه گذاری و مدیریت پردیس شهرزاد کاملا توسط قاسم جعفری انجام شده است و پارسایی هیچ مسئولیت اجرایی در این پردیس نداشته است.

قاسم جعفری کارگردان سریالهایی نظیر «خط قرمز» و «مسافری از هند» و فیلمهایی نظیر «مجنون لیلی» و «بازنده» و «گرگ و میش» بوده است.

جعفری که در سالهای اخیر و با آثاری نظیر «پروانگی» و «ع ش ق» نتوانسته در سینما توجهاتی را جلب کند حالا وارد عرصه پردیس‌داری شده و آن هم پردیس‌داری در حیطه تئاتر. باید منتظر ماند و دید مدیریت او در حیطه پردیس داری تئاتر به چه نتایجی ختم خواهد شد؟