تکذیب صدور پروانه نمایش خانگی برای «50 کیلو آلبالو»!⇐رایت فیلم مدتهاست خریداری شده اما مجوز خانگی هنوز صادر نشده!

50 کیلو آلبالو

نمایش خانگی/مهدی فلاح‌صابر: یک سال بعد از آن که کمدی پرفروش «50 کیلو آلبالو»ی مانی حقیقی در کانون حاشیه سازیها قرار گرفت و به دلیل مخالفت برخی مراجع و همچنین علی جنتی وزیر مستعفی ارشاد، نتوانست وارد شبکه خانگی شود شایعاتی در فضای مجازی شکل گرفته درباره عرضه نسخه خانگی این فیلم تا خردادماه امسال.

با این حال مدیرپخش موسسه هنراول که بنا بود «50 کیلو آلبالو» را در کشور توزیع کند از نامعلوم بودن زمان پخش این فیلم سخن گفته و چرایی آن هم نداشتن پروانه نمایش خانگی این کمدی است. حسین حاجی‌بیگی مدیر پخش هنراول در گفتگو با سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» بیان داشت: رایت فیلم مدتهاست خریداری شده ولی در حال حاضر هیچ زمان مشخصی برای توزیع در نظر گرفته نشده است چون توزیع فیلم نیاز دارد به مجوز خانگی اثر که هنوز صادر نشده.

این مدیر باسابقه در شبکه خانگی ادامه داد: البته برای فیلم درخواست مجوز پخش نموده ایم و منتظر دریافت مجوز هستیم و علیرغم همه حواشی امیدواریم به صدور پروانه نمایش خانگی اثر.

حاجی بیگی در خصوص ممیزی های وارده به فیلم «50 کیلو آلبالو» و تفاوتهای آن نسبت به نسخه اکران در نوروز95 گفت: فیلم قطعا ممیزی خواهد داشت ولی میزان ممیزی مشخص نیست و توسط شورای پروانه نمایش خانگی ارشاد مشخص خواهد شد.

وی افزود: ما منتظر هستیم تا ببینیم  در صورت ارائه مجوز ، فیلم تا چه اندازه مورد ممیزی قرار میگیرد و پس از آن است که زمان پخش مشخص خواهد شد.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید