تکذیب ادعای غلامرضا موسوی توسط ساترا↵صدور مجوز نمایش سریالها همچنان با ساتراست!

ساترا
ساترا

نمایش خانگی: در حالی که غلامرضا موسوی از شرکای فیلمیران ادعا کرده بود که ساترا پذیرفته فقط نظارت بر عرضه آنلاین سریالهای خانگی داشته باشد ولی ساترا این ادعا را تکذیب کرد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی نمایش خانگی، علی سعد معاون تنظیم ساترا به صراحت از این گفته که صدور پروانه عرضه هر محصولی در فضای ویدیوی درخواستی با ساتراست.

معاون تنظیم‌گری اجتماعی ساترا تصریح کرد: ساترا پیش از این هم نقشی در مجوز تولید سریال‌های نمایش خانگی نداشته است چون این سازمان از ابتدا رگولاتور رسانه‌ها و سرویس‌های صوت و تصویر بوده است و اکنون هم «مجوز انتشار» سریال یا هر برنامه‌ای روی این سرویس‌ها با ساترا است.

سعد اضافه کرد: در جلسه با غلامرضا موسوی تصمیم‌گیری جدیدی نشده است و ما هم تاکید کردیم که همانطور که پیش از این مقرر بوده است یکی از الزامات سریال‌ها برای پخش و توزیع در سرویس‌های صوت و تصویر، داشتن مجوز تولید از ارشاد یا صداوسیماست و ما طبق همان دستورالعمل سابق عمل می‌کنیم.

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در بخش دیگر درباره پیشنهاد غلامرضا موسوی مبنی بر حضور نمایندگانی از ساترا در شورای بازبینی سریال‌های خانگی عنوان کرد: این پیشنهاد در جلسه مطرح شد و همان جا هم اعلام کردم که این پیشنهاد شدنی نیست. به ویژه که اکنون در خود شوراهای ساترا مثل «شورای موافقت نامه کلی انتشار» اعضا کسانی هستند که پیش از این یا در حال حاضر در شوراهای نظارتی حوزه فرهنگ مشغول به فعالیت بوده‌اند.

علی+سعد+معاون+کاربران+ساترا
علی+سعد+معاون+کاربران+ساترا

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید