توضیحات تهیه‌کننده “کرگدن” درباره دردسرهای ورود به قلمرو قاچاقچیان دارو، تولید فصل بعدی سریال و…

صادق یاری

نمایش خانگی/مهناز خدادوست: صادق یاری تهیه‌کننده سریال ماجراجویانه “کرگدن” از تولید فصل بعدی سریال، آفات شبکه قاچاق خانگی و دردسرهای ورود به قلمرو قاچاقچیان دارو سخن گفته است.

صادق یاری تهیه‌کننده سریال “کرگدن” درباره احتمال تولید فصل بعدی سریال به نمایش خانگی گفت: “کرگدن” طوری طراحی شده که اگر بخواهیم می‌توانیم به فصول بعدی هم فکر کنیم. بستگی به استقبال مخاطب و برنامه‌ریزی‌های ما دارد ولی این امکان وجود دارد. قصه ما این پتانسیل را دارد و اگر روزی تصمیم بر ساخت باشد قصه این اجازه را می‌دهد.

یاری درباره دردسرهای ورود به سیطره قاچاقچیان دارو در “کرگدن” گفت: بالاخره بحث قاچاق دارو و کالاهای بهداشتی همیشه بوده و مشکلات متعددی را نه‌تنها در کشور ما که در خیلی از کشورهای دنیا ایجاد کرده و قاچاقچیان کلان هم علاقه‌ای ندارند گزیده شوند ولی بنا به اطلاعاتی که داشتیم و تحقیقاتی که تیم نویسنده کرده بود، توانستیم بخشی را در قصه وارد کنیم که تصادفا با کرونا و این اتفاقات قاچاق ماسک و ژل و… همزمان شد. خوشبختانه این طعنه‌ها به قاچاق دارو، تاکنون اعتراضی ایجاد نکرده است ولی به هر حال این سوژه‌ایست که باید همچنان بر رویش تمرکز شود.

صادق یاری با اشاره به قاچاق زیرزمینی محصولات خانگی چه در پیاده‌روها و چه در فضای مجازی گفت: شیوع قاچاق و به‌دنبال آن شیوع کرونا باعث شده بستر دی‌وی‌دی تقریبا تعطیل شود قاعدتاً یک قسمتی از برگشت سرمایه که به دی‌وی‌دی هم برمیگشت تقریبا تعطیل است. از این جهت که سود عاید از فروش دی‌وی‌دی افت کرد و ما هم روی آن حساب کرده بودیم، برای همین متحمل ضرر شدیم.

یاری ادامه داد: این بحث نه برای ما که در کل در شبکه نمایش خانگی ویدئورسانه‌های زیادی وجود داشت که در بستر دی‌وی‌دی فعالیت می‌کردیم ولی قاچاق و کرونا فضایی ایجاد کرد که باعث شد این آسیب و برگشت سرمایه از دی‌وی‌دی برای سریال‌ها و فیلم‌های دیگری که روی این بستر حساب کرده بودند، اتفاق نیفتد و ضرری از این سو متحمل شوند و برگشت سرمایه از این قسمت را نداشته باشند و به نظر میرسد متولیان امر حتما باید فکری به حال قاچاق کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید