ترکیب موثر بازیگران مدیومهای مختلف برای روایتی پرافت و خیز در «روزهای بیقراری2»

روزهای بیقراری2

نمایش خانگی: سریال «روزهای بیقراری2» ملودرام بهاری رسانه ملی به چند دلیل عمده توانست با اقبال مخاطبان مواجه شود.

در کنار مایه های ماجرایی سریال که ناشی از تلاشهای کاراکتر مرکزی برای یافتن هویت گمشده خویش است یکی از مهمترین دلایل موفقیت «روزهای بیقرای2» ترکیب بازیگران آن است.

سارا صوفیانی بازیگر اصلی سریال خیلی سعی کرده به گونه ای احساسات گرایانه نقش خود را ایفا کند و کنارش بازیگرانی مانند افسانه بایگان را داریم که ستاره دو دهه قبل است. حمیدرضا آذرنگ از چهره های تئاتری موفق در سینما و تلویزیون از دیگر بازیگران «روزهای بیقراری2» است.

مجید واشقانی از جوانان گل کرده در سالهای اخیر در کنار فخرالدین صدیق شریف، صفا آقاجانی و کاظم هژیرآزاد که بازیگران پیشکسوت متبحر هستند نیز خیلی خوب توانسته اند با درک درام، سریال را پیش ببرند.

به جز اینها امیرحسین شریفی تهیه کننده «روزهای بیقراری2» سعی کرده با به خدمت گرفتن بازیگران گمنام اما توانای مشهدی و تبریزی شرایطی را فراهم آورد که هم تازگی به تلویزیون بیاید و هم کمکی شود به دیده شود بازیگرانی که علیرغم توانایی بعد از سالها چنان که باید دیده نمیشوند.

این ترکیب بازیگران مدیومهای مختلف در کنار استفاده از بازیگران شهرستانی فضایی متنوع و جذاب را برای «روزهای بیقراری2» فراهم آورد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید