تازه‌ترین برنامه‌های سرمایه‌گذار 60درصدی «شهرزاد»⇐از تولید سریال «تلگرام» تا تولید برنامه‌ای برای کودکان/از همکاری مشترک با تلویزیون کره تا سرمایه‌گذاری بر روی سریال مدافعان حرم+توضیحات این سرمایه‌گذار درباره درس‌آموزی در محضر تهیه‌کننده «ویلاییها»!

محمدهادی رضوی

نمایش خانگی: محمدهادی رضوی که با سرمایه گذاری 60درصدی در تولید فصل اول «شهرزاد» معرفی شد داماد محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور یازدهم است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» رضوی که بعد از بازداشت محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» در گفتگوهایش گلایه هایی را درباره وی بیان کرده بود بعد از آزادی وی و روی غلتک افتادن توزیع فصل دوم «شهرزاد» سعی کرد از خود تصویری همدلانه با امامی به جای بگذارد.

رضوی که سال قبل از برنامه هایش برای تولید سریالی به کارگردانی بهرام توکلی برای شبکه خانگی خبر داده بود در تازه ترین گفتگویش که با «فیلمنت» انجام شده نیز در کنار گفتگو در این باره، پیرامون دیگر طرحهایش هم سخن گفته است. رضوی در جایی از این گفتگو هم از این گفته که نزد سعید ملکان گریمور سینما و تلویزیون و تهیه کننده آثاری همچون «بیگانه»، «آسمان زرد کم عمق»، «من دیه گو مارادونا نیستم»، «ابد و یک روز» و اخیرا «ویلاییها» درسهای زیادی آموخته است.

سید هادی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فیلم‌نت نیوز درباره کار جدیدش گفت: قرار است سریال «تلگرام» را به کارگردانی بهرام توکلی برای شبکه نمایش خانگی بسازیم. فیلمنامه آن به مرور در حال نگارش است و ما هم منتظریم تا وضعیت پخش‌ها و قوانین شبکه نمایش خانگی پس از تغییر مدیریت‌ها مشخص شود تا کارمان را شروع کنیم. همچنین در حال حاضر دو سریال در حال عرضه در شبکه نمایش خانگی است و ما زمان کافی برای ساخت و آماده‌سازی سریال‌مان داریم.

او با اشاره به اینکه شروع کار را منوط کرده‌ایم به اینکه سعید ملکان تصمیمات نهایی را بگیرد، درباره اینکه در این کار تهیه‌کننده خواهد بود یا سرمایه‌گذار گفت: کار کردن با ملکان، توکلی و تمامی هنرمندان باعث افتخار من است. من از ملکان درس‌های زیادی در زمینه تهیه‌کنندگی آموخته‌ام و هر جا بتوانم از تجربیات او استفاده می‌کنم.

رضوی ادامه داد: برای تهیه‌کنندگی باید یک شرایطی احقاق شود و باید یک سیر قانونی را طی کند. من تا به حال هیچوقت تهیه‌کننده نبوده‌ام و همیشه به‌عنوان سرمایه‌گذار حضور داشته‌ام. طبق اصول و قوانین و با توجه به سوابق کاری من می‌توانم از این پس به عنوان تهیه‌کننده حضور داشته باشم و خودم هم علاقه‌مندم که وارد این حیطه شوم و تهیه‌کنندگی برخی کارها را به عهده بگیرم.

او اظهار کرد: در حال حاضر علاوه بر سریال «تلگرام» روی سه کار جدید را در دست دارم. یکی کار برای کودکان است که جلساتی در رابطه با این کار تشکیل شده و در حال بررسی آن هستیم. قصد داریم یک برنامه خلاقانه و مفید برای کودکان در شبکه نمایش خانگی تولید کنیم تا بتوانیم کاری تولید کنیم که برای کودکان و خانواده‌هایشان به صورت همزمان جذابیت داشته باشد. کاری که هم از لحاظ زیبایی‌های تصویری برای کودکان جذاب باشد و هم بتوانیم از طریق آن سبک زندگی را نیز به کودکان آموزش دهیم.

این سرمایه‌گذار آثار شبکه نمایش خانگی افزود: کار دیگر همان سریالی است که قرار بود به صورت مشترک با کره جنوبی بسازیم اما فعلا به واسطه مناسبات سیاسی آنها و اتفاقاتی که برایشان افتاده، فضای سیاسی کشورشان ملتهب است و به همین دلیل کار متوقف شده و باید در رابطه با آن تصمیم‌گیری کنیم.

او ادامه داد: همچنین کار دیگرمان یک سریال در حوزه مقاومت برای شبکه نمایش خانگی است که طرح اولیه آن بر اساس جشنواره فیلم مدافعان حرم است که سال گذشته برگزار شد و به یکی از عزیزان نویسنده سفارش داده‌ایم تا یک طرح اولیه آماده کند و بتوانیم آن را پردازش و آماده ساخت کنیم.

رضوی در پایان اظهار کرد: اوایل امسال به واسطه انتخابات و تغییرات و جابه‌جایی‌های مدیران شرایط خوب و با ثبات و آرامشی وجود نداشته و ما ناچاریم منتظر بمانیم تا انتصاب‌ها انجام و سیاست‌های ارگان‌های مختلف مشخص شود تا بتوانیم در مورد کارها صحبت‌های نهایی را انجام دهیم. اما با این وجود ما متوقف نماندیم و در اتاق فکرمان به ویژه در رابطه با حوزه کودک و مقاومت در حال تحقیق و بررسی طرح‌ها و ایده‌ها هستیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید