تأمین سرمایه تولید «خوک»مانی حقیقی توسط تهیه‌کننده «شهرزاد»؟

محمدهادی رضوی و محمد امامی

نمایش خانگی: مانی حقیقی بعد از اولین کمدی جنجالیش «50کیلو آلبالو» که کلی حاشیه ساخت به تازگی یک کمدی تازه با نام «خوک» را جلوی دوربین برده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» کمدی تازه مانی حقیقی از حضور حسن معجونی بازیگر کمدی شکست خورده «پاداش…» به عنوان نقش اصلی سود میبرد و هرچند پروانه ساخت «خوک» به تهیه کنندگی مانی حقیقی صادر شده اما «هفت صبح» خبر از حضور محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» به عنوان سرمایه گذار تولید فیلم داده است.

امامی که این روزها به شکل رسمی تولید فصل سوم «شهرزاد» را در در دست ساخت دارد در پشت پرده تولید «خوک» هم حاضر است و اگرچه هزینه های تولید را تأمین کرده است اما فعلا ترجیحش این است که نامی از او برده نشود.

محمد امامی پیشتر سابقه سرمایه گذاری در تولید آثاری همچون «تابو»، «خوب بد جلف»، «ابد و یک روز» و البته «کاناپه» را هم برعهده داشته که گویا سرمایه او برای تولید فیلم آخر بازگردانده شد.

به غیر از حسن معجونی، لیلا حاتمی، پریناز ایزدیار، مینا جعفرزاده، لیلی رشیدی٬ سیامک انصاری٬ علی باقری و آیناز آذرهوش هم در «خوک» ایفای نقش دارند.

فیلمنامه «خوک» را حقیقی نوشته و محمود کلاری مدیریت فیلمبرداری آن را برعهده دارد. نگار نعمتی طراح لباس و امیرحسین قدسی طراح صحنه این فیلم هستند، مهرداد ميركيانى طراحی چهره‌پردازى و داريوش صادق‌پور صدابرداری این فيلم را برعهده دارند.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید