بعد از گذشت بیش از یک هفته از قاچاق «گشت2» و رونق بازار قاچاقچیان⇐بالاخره معاون نظارت در این باره توضیح داد و ادعا کرد سرمنشأ قاچاق در ورامین است!!!

حبیب ایل بیگی

نمایش خانگی: در حالی که بیشتر از یک هفته است نسخه ای قاچاق از «گشت2» در شبکه مجازی و پیاده روهای نقاط مختلف کشور در حال عرضه است تازه حبیب ایل بیگی رییس اداره نظارت یادش آمده که در این باره توضیح دهد و البته از این بگوید که نسخه قاچاق از ورامین بیرون آمده!!!

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» ایل بیگی با اشاره به قاچاق این فیلم گفت: طبق گزارش ستاد صیانت از محصولات فرهنگی هنری در تاریخ 24 اردی بهشت 96  فیلم در بازار قاچاق دیده شده که بلافاصله شکایتی از سوی سعید سهیلی در دادسرای فرهنگ و رسانه ثبت شد و از همان تاریخ ستاد صیانت اقدامات قانونی را آغاز کرده است.

ایل بیگی تاکید کرد: فیلم با زیرنویس اداره بازرگانی صدا وسیما و از ورامین توزیع شده است که نهادهای مسوول پی‌گیر فرد یا افراد خاطی هستند. خانه سینما هم در نامه ای از رییس سازمان صدا وسیما خواست نسبت به احقاق حقوق مادی فیلم و پی گردخاطیان دستور پی گیری صادر کند. حراست سازمان سینمایی نیز از حراست صداوسیما خواسته است ضمن پیگیری مجدانه موضوع تمهیدات لازم را در صیانت از آثاری که به امانت در اختیار صداوسیما گذاشته می شود،به کار بندند. همچنین در جلسه‌ای محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی به سعید سهیلی گفت که سازمان سینمایی در کنار سهیلی برای برخورد با مسببین این ماجرا و احقاق حقوق فیلم «گشت ۲» خواهد بود.

ایل بیگی در خاتمه اظهار داشت:البته در این مدت از طریق نیروی انتظامی و پلیس امنیت که همکاران ستاد صیانت هستند، چند نفر از عرضه‌کنندگان فیلم در فضای مجازی دستگیر و مورد تحقیق قرار گرفته‌اند و امیدواریم به زودی مسببین اصلی توزیع غیرقانونی فیلم سینمایی «گشت ۲» شناسایی و معرفی شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید