بعد از حمله به سریالهای پرمخاطب خانگی⇐حالا رپورتاژ یکطرفه «20.30» برای محصولی ارگانی که در سه هفته 100 هزار تومان هم نفروخت!!!

20.30

نمایش خانگی: بخش خبری “20.30” که چند روز قبل حمله ای تند به سریالهای پرمخاطب “شهرزاد” و “عاشقانه” انجام داده بود و آنها را از مصادیق ولنگاری فرهنگی دانسته بود در برنامه پنجشنبه شب خود یک رپورتاژ حسابی برای فیلمی کم فروش رفت.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی نمایش خانگی این رپورتاژ برای فیلمی به نام “قلب سفید قاصدکها” رخ داد؛ فیلمی ویدیویی که با بودجه بنیاد سینمایی فارابی تولید شده اما ضعفهای آشکار محتوایی موجب شده فیلم در سه هفته ابتدایی اکرانش حتی 100 هزار تومان که احتمالا هزینه غذای یک روز کارگردان و تهیه کننده است هم نفروشد.

“20.30” البته کوشید فروش پایین این فیلم را به تعداد پایین سالن ربط دهد و در گفتگو با تهیه کننده فیلم همین مساله را متبادر کند اما این را نگفت چطور میشود فیلمی حتی با دارا بودن فقط یک سالن در طی 3 هفته فقط 10 نفر مخاطب داشته است!!!

طبیعی است دلیل اصلی فروش نازل، عدم اقبال مخاطب به چنین فیلمیست وگرنه برای فیلمی مانند “قلب…” که در گروه آزاد هم اکران شده کافی بود فقط هفته اول فروش بالا باشد تا در هفته های بعد سالنها افزایش یابد.

“20.30” اما این را نمی گوید و صرفا ماجرا را از دریچه ذهن تولیدکنندگان چنین آثاری می بیند که چون سودشان در تولید شکل گرفته چندان اهمیتی هم برایشان وجود ندارد که فیلمشان بفروشد یا نه و فقط نارضایتی از شرایط اکران است که عامل بی مخاطبی آثارشان است.

اینکه یک بخش خبری رسانه ملی محصولات پرمخاطب مانند “شهرزاد” و “عاشقانه” را می کوبد اما محصولاتی که مخاطب ندارند را ارج می نهد از آن تعارضاتیست که سالهاست در رسانه ملی وجود دارد.

چرا رسانه ملی به دنبال این نیست که احترام بیشتری به محصولات مورد علاقه مخاطبان داشته باشد و چرا وقتی به سراغ آثار کم مخاطب می رود از سازندگان آنها نمی پرسد که چرا از مطلوب مخاطبان دور افتاده اند؟

برای دیدن رپورتاژ رسانه ملی برای یک فیلم کم مخاطب اینجا را ببینید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید