با سرمایه آقازاده بانک آینده؟⇐سریال‌سازی بهمن فرمان‌آرا برای شبکه خانگی

بهمن فرمان آرا

نمایش خانگی: بهمن فرمان آرا کارگردانی که دو فیلم آماده اکران با نامهای «دلم میخواد» و «دل دیوانه» را دارد بناست تولید برای شبکه خانگی را تجربه کند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فرمان آرا که در کارنامه کاریش هیچ تجربه سریال سازی دیده نمیشود بناست برای اولین بار سریال بسازد؛ مقدمات تولید این سریال فراهم شده و به زودی کلید خواهد خورد.

فرمان آرا که در سالهای اخیر تجربه گرایی را در دستور کار قرار داده و حتی سری هم به تئاتر زده و اقتباسی از «مردی برای تمام فصول» را روی صحنه برده بود حالا قصد دارد سریال سازی را هم تجربه کند تا بعد از سینما و تئاتر، تجربه تلویزیون از طریق شبکه خانگی را هم داشته باشد.

هنوز مشخص نیست سرمایه تولید این سریال  را چه کسی خواهد داد؟ روابط نزدیک فرمان آرا با احسان رسول‌اف آقازاده جلال مدیرعامل بانک آینده که نامش به عنوان سرمایه گذار هم در تیتراژ ابتدایی و هم در تیتراژ انتهایی «دلم میخواد» آمده بود، این پرسش را ایجاد میکند که آیا آقازاده رسول اف در تولید این سریال سرمایه گذاری خواهد کرد؟

فرمان آرا هرچند سابقه تولید سریال را ندارد اما در ابتدای دهه پنجاه اولین فیلم خود «خانه قمرخانم» را براساس سریالی ساخت به همین نام که به صورت گروهی توسط محمدعلی کشاورز، فخری خوروش، سهراب اخوان، محسن هرندی و برهان آزاد ساخته شده بود. البته نسخه سینمایی «خانه قمرخانم» چندان مورد توجه قرار نگرفت و در کارنامه فرمان آرا هم جایگاهی چشمگیر نیافت.

فرمان آرا اولین کارگردان همچنان فعال از سینمای پیش از انقلاب است که کار برای شبکه خانگی را تجربه میکند. پیش از او چهره‌هایی همچون داوود میرباقری، حسن فتحی، کمال تبریزی، منوچهر هادی، سامان مقدم، محمدحسین لطیفی و مهران مدیری سریال سازی در شبکه خانگی را تجربه کرده بودند که همه محصول سینما و تلویزیون بعد از انقلاب بوده اند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید